У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Дослідження системи складових мікроекономічного впливу на зміст стратегічного маркетингового управління туристичними підприємствами

     

      У зв’язку з тим, що на сьогоднішній день туристична галузь України розвивається дуже динамічно, а кількість суб’єктів туристичної діяльності щороку зростає, а отже, як наслідок, підвищується рівень конкуренції галузі. За таких умов туристичні підприємства потребують вдосконалення існуючих або пошуку нових, більш дієвих та результативних управлінських рішень. У такій ситуації доволі актуальним постає завдання пошуку шляхів зниження витрат при створенні туристичного продукту.

      Проблемі, пов’язаній з витратами суб’єктів туристичної діяльності, присвячено цілу низку наукових праць численних вітчизняних та зарубіжних науковців, серед яких: Любцева О.О., Квартальнов В.А., Біржаков М.Б., Гуляєв В.Г. та інші. [117, 86, 18, 58]. В Україні напрям досліджень у сфері туризму є досить новим, а тому це об’єкт, до якого можна підходити як з досить відомими, так і новими інструментами дослідження. На сьогоднішній день питання, пов’язані з оцінкою витрат на підприємствах туристичної діяльності, не мають належного розгляду та потребують додаткового вивчення.

      Для ефективного ведення туристичного бізнесу керівництво повинно мати оперативну інформацію про те, у що обходиться підприємству виробництво туристичного продукту, надання додаткових послуг, який розмір інших витрат. Це необхідно для прийняття управлінських і фінансових рішень, визначення рентабельності зроблених витрат і оптимальної ціни на турпакет, контролю за витратами.

      У даній роботі розглянуто витрати, які несе туристичне підприємство, працюючи в якості туроператора, тобто витрати на послуги сторонніх організацій, які їй потрібні для формування турпакету, в межах якого реалізується мета перебування людини поза постійним місцем проживання. Тур є ринковим продуктом, формою, якої набуває споживання послуг, заходом, який реалізує мету подорожей, і в той же час результатом діяльності туристичного підприємства, джерелом його прибутку. Маршрут і програма забезпечують мету подорожей, а заходи з життєзабезпечення туриста – безпеку та комфорт при реалізації цієї мети [109, с.320]. Програму турпакету можна представити у вигляді переліку наданих послуг з безпеки та комфорту при реалізації мети туриста:

      – розміщення і проживання;

      – транспортне обслуговування;

      – бронювання місць у готелях і на транспорті;

      – харчування;

      – трансферт (зустріч в аеропорту та доставка в готель і назад);

      – екскурсійне обслуговування;

      – страхування туристів;

      – медичне обслуговування;

      – візове обслуговування та інші витрати з оформлення туристичної поїздки;

      – культурне, розважальне, спортивне обслуговування;

      – обслуговування гідами, перекладачами та супроводжуючими груп.

      Основним обмеженням на початковому етапі розробки турпакету є обмеження в часі та засобах із забезпечення комфорту подорожі. Саме часові обмеження визначають вибір транспортних засобів та їх тип під час проходження маршруту. Вибір транспортного засобу слід розглядати як введення певних обмежень в організаційні параметри турпакету (кількість туристів у групі і, відповідно, вибір форми туру впливають на його організацію та витрати). Взаємовідносини між туристичними підприємствами та готельним бізнесом групуються на положеннях Міжнародних готельних правил (1981 р.) та Міжнародної готельної конвенції (1993 р.), які, маючи характер рекомендацій, закріплені в той же час міжнародною практикою. Це, перш за все, стосується типів готельних контрактів та обов’язків сторін, обсягу комісійних та порядку їх виплат.

      Між туристичним та готельними підприємствами переважають угоди типів [86, с.44]: про закупівлю місць з повною оплатою; про квоти місць; про поточне бронювання місць. В разі, коли харчування не входить до контракту з готелем або існує необхідність (за умовами турпакету) організувати харчування туристів поза готелем, укладаються угоди з підприємствами харчування.

      Угоди з екскурсійним бюро укладаються в разі відсутності власної структури, яка забезпечує екскурсійне обслуговування за умовами туру. Угода може мати форму контракту, що укладається на певний термін (сезон), або має форму разової угоди.

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16931.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.