У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Визначення взаємозв’язку між сферами менеджменту та маркетингу на туристичних підприємствах

     

      Шляхом систематичного обліку ринкових потреб і ринкових умов підприємство повинно так використовувати свої ресурси і можливості, щоб вигоди споживача виявилися оптимальними. З іншого боку, завдання маркетингу полягає в тому, щоб об’єктивні конкурентні переваги підприємства спиралися на суб’єктивне сприйняття споживачем запропонованих послуг.

      Принцип менеджменту представляє собою закономірності, які здійснюють взаємозв’язки між різними структурами управлінської системи, які проявляються при постановці практичних завдань управління.

      Одним з основних і важливих напрямів маркетингових досліджень є дослідження споживачів з метою найкращого задоволення їхніх потреб.

      Проводячи маркетингові дослідження з поведінки споживача на ринку туристичних послуг, було звернуто увагу перш за все на те, що відношення споживача до туристичних послуг базується переважно на якості послуги, умовах гарантійного обслуговування споживачів на туристичних маршрутах.

      Визначити якість нематеріальної послуги, якою переважно є туристична послуга, дуже важко та часто це поняття у споживача асоціюється з поняттям іміджу туристичного підприємства, яке надає відповідну послугу.

      Враховуючи існуюче в менеджменті поняття «імідж» підприємства, при дослідженні поведінки споживача було використано показники з менеджменту, які характеризують організаційно-виробничий та економічний потенціал підприємства, тісно пов’язаний із впливом на формування іміджу підприємства (компетентність роботи персоналу, дотримання терміну надання послуги, внутрішня атмосфера підприємства, досвід роботи на відповідному ринку послуг, забезпечення високою якістю послуг, пільги та знижки, які надає підприємство соціально незабезпеченим прошарками населення).

      Перераховані вище показники відносяться до сфери менеджменту і далі можна стверджувати, що існує тісний взаємозв’язок між сферою менеджменту та маркетингу на туристичному підприємстві, якщо розглянути поведінку споживача при виборі туристичної послуги і вплив вище перерахованих характеристик іміджу, сприйняття послуги та отримання задоволення від її використання.

      Поведінку споживача з точки зору маркетингу на ринку туристичних послуг можна оцінити за допомогою дослідження:

      – ступеню постійності споживача в використанні послуг даного підприємства та можливості проаналізувати короткострокові зміни у попиті на туристичні зміни;

      – емоційного та особистісного сприйняття туристичної послуги, яке можна охарактеризувати: а) роботою офісного персоналу (доброзичливим відношенням до клієнта, доброзичливою робочою атмосферою, уважністю та ввічливістю в особистому спілкуванні з клієнтом тощо); б) комфортним оформленням офісного приміщення та зручного находження в ньому клієнта; в) оперативністю надання вихідної інформації та доступністю інформаційних джерел, які допоможуть зробити клієнту серед багатьох альтернатив вибору найбільш вдалий;

      – соціально-демографічних характеристик споживача, які в кінцевому результаті впливають на його купівельну спроможність та ефективність використання туристичної послуги.

      Перелік усіх характеристик та їх вибір зроблено на основі аналізу показників макроекономічного впливу на стан ринку туристичних послуг.

      Інформація про споживачів може бути отримана за допомогою їх опитування. На даний момент одним з найпоширеніших способів отримання такої інформації є анкетування.

      У маркетингу анкетування являє собою один із методів дослідження. Суть його полягає в опитуванні цільової аудиторії на підставі анкети-опитувальника.

      У роботі проведено анкетування споживачів туристичної послуги туристичних підприємств Херсонської області. Анкета наведена у додатку З.

      Проведення анкетування дозволило вирішити відразу декілька важливих завдань, а саме: 1) виявити ступінь впливу сфер маркетингу та менеджменту на туристичному підприємстві при формуванні туристичної послуги; 2) встановити відношення споживача до запропонованої туристичної послуги.

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16931.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.