У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Концептуальні основи формування стратегій фінансової діяльності туристичного підприємства

     

      Функціонування туристичного підприємства супроводжується безперервним кругообігом коштів, який здійснюється у вигляді витрат ресурсів і одержання доходів, їхнього розподілу й використання. При цьому визначаються джерела коштів, напрямки та форми фінансування, оптимізується структура капіталу, проводяться розрахунки з постачальниками, покупцями, державними органами, персоналом підприємства тощо. Дані грошові відносини становлять зміст фінансової діяльності туристичного підприємства.

      Основні завдання фінансової діяльності туристичного підприємства доцільно спрямовувати на: обрання оптимальних форм фінансування, структури капіталу підприємства і напрямків його використання з метою забезпечення стабільно високої прибутковості, балансування в часі надходжень і витрат платіжних засобів, підтримування належної ліквідності та своєчасності розрахунків. Від так, основний зміст фінансової діяльності туристичного підприємства повинен ґрунтуватись на належному забезпеченні фінансування та відповідній реалізації фінансових стратегій. Згідно Закону України «Про туризм» нормативно-правове визначення джерел фінансування туризму зазначено як [49]:

       власних фінансових ресурсів суб’єктів туристичної діяльності, грошових внесків громадян і юридичних осіб;

       позичкових фінансових коштів (облігаційні позики, банківські та бюджетні кредити);  безоплатних та благодійних внесків, пожертвувань підприємств, установ, організацій і громадян;

       позабюджетних фондів;

       коштів фонду розвитку України, що формується за рахунок відрахувань суб’єктів підприємництва незалежно від форм власності;

       іноземних інвестицій;

       надходжень від туристичних лотерей;

       інших джерел, не заборонених законодавством України».

      Фінансова діяльність туристичного підприємства характеризується ступенем його прибутковості та оборотності капіталу, фінансової стійкості та динаміки структури джерел фінансування, здатності розраховуватися за борговими зобов’язаннями. Правильна оцінка фінансових результатів діяльності та фінансово-економічного стану підприємства є першою і найбільш необхідною інформацією як для його керівництва і власників, так і для інвесторів, партнерів, кредиторів, державних органів. Отже, найприйнятнішим і найважливішим джерелом фінансування туристичної діяльності підприємства є прибуток.

      Концептуальні основи формування стратегій фінансової діяльності туристичного підприємства слід ґрунтувати на наступних акцентах: повноті виявлення доходів, мобілізації внутрішніх ресурсів, правильному розподілу й використанню прибутку, визначенню потреби в оборотних коштах, раціональному використанню капіталу підприємства. Фінансова стратегія туристичного підприємства повинна розроблятися з урахуванням ризику неплатежів, стрибків інфляції, інших форс-мажорних обставин, а також при необхідності корегуватися і адаптуватись до змін зовнішнього та внутрішнього середовищ.

      Важливим моментом при формуванні стратегій фінансової діяльності туристичного підприємства є проведення системного та комплексного контролю за реалізацією фінансової стратегії, що повинно забезпечувати перевірку надходжень доходів, економне і раціональне їх використання, оскільки добре налагоджений, фінансовий контроль допомагає виявляти внутрішні резерви, підвищувати рентабельність, збільшуючи грошові накопичення. Важливою частиною фінансової стратегії є також розробка внутрішніх нормативів. Розробка фінансової стратегії відіграє велику роль у забезпечені ефективного розвитку туристичного підприємства.

      Більшість вітчизняних науковців пропонують при формуванні фінансової стратегії підприємства враховувати висновки фінансового аналізу підприємства по об’єктах і складових генеральної фінансової стратегії в декількох варіантах з обов’язковою кількісною оцінкою пропозицій і оцінкою їх впливу. Успіх фінансової стратегії підприємства гарантується при урівноваженні теорії і практики, при відповідності фінансових стратегічних цілей реальним економічним і фінансовим можливостям через жорстку централізацію управлення і гнучкість його методів, а вдосконалення фінансової стратегії підприємства забезпечить його оптимальне реагування на зміни в ринковому середовищі, підвищить ефективність його діяльності забезпечить максимальну реалізацію головної цілі стратегії розвитку [18-21, 111].

      Значна кількість розробок вітчизняних та закордонних вчених-економістів присвячена формуванню дієвої фінансової стратегії розвитку підприємства шляхом поєднання таких механізмів управління: стратегічного, інвестиційного, інноваційного, антикризового, економічної безпеки, екологічного, соціального та, можливо, і деяких інших в умовах всесвітнього інформаційного простору.

      Визначення концепції фінансової стратегії туристичного підприємства значною мірою залежить від складності сформованої ситуації як зовнішнього, так і внутрішнього середовища й можливості достовірної визначеності довгострокового часового періоду. Постійне підвищення складності виживання туристичного підприємства у зовнішньому економічному середовищі відповідно потребує нових властивостей та можливостей до модифікації і адаптації адекватної й науково обґрунтованої фінансової стратегії. Першочергового значення для активізації розвитку підприємств туристичної галузі набуває стратегія, яка повинна відповідати перетворенням в національній економіці, гармонізувати вплив і взаємозв’язки між факторами внутрішнього та зовнішнього середовища.

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16932.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.