У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Прогнозування розвитку кон’юнктури ринку туристичних послуг

     

      Одним з блоків механізму формування стратегій фінансової діяльності є побудова стратегії конкурентних переваг туристичного підприємства на основі просторової інтерпретації ймовірнісної структури регіонального ринку туристичних послуг. У відповідності до даної гіпотези ринок туристичних послуг можна розглядати як деякий простір, елементами якого є туристичні об’єкти (наприклад, готелі), що ідентифікуються певними координатами. Існує ціла низка математичних методів та моделей для системної інтерпретації такого роду досліджуваних проблем в економіці [24; 26; 35; 52; 66; 86, 108; 127], серед яких варто виділити гравітаційні моделі. Серед науковців, що займалися розробками гравітаційних моделей при аналізі структурних перетворень економічних систем можна виділити наступних: У. Айзард [2], Д. Андерсон [132], Д. Бергстранд [133], В. Московкін [82], Д. Стюарт [135] та ін. Зокрема, У. Айзард у своїх дослідженнях він зазначає, що «сьогодні гравітаційна модель і модель гравітаційного типу широко застосовуються у економіці, географії, міському і регіональному плануванні і, звичайно, в регіональній науці. Ці моделі використовуються для розкриття сутності торгівлі між регіонами і державами, міграцій, трудових поїздок, поїздок за покупками, подорожей в цілях відпочинку та інших видів потоків в рамках урбанізованих територій і систем регіонів... Хімічні процеси, зокрема полімеризація, також дають привід для плідного пошуку паралелей з ними в регіональній науці... » [2].

      Загалом еволюція формування, становлення та розвиток гравітаційних моделей пройшла декілька етапів [73]:

      1. У модель починають включати, крім відстані, інші показники, більш доцільні при аналізі конкретного явища (наприклад, обсяг ВВП, відношення ВВП на душу населення в Україні, різниця між індексом споживчих цін в Україні та в ЄС, біржові індекси ПФТС та FTSE 100, допоміжні змінні тощо).

      2. Оцінюється рівень вагомості та парна кореляція показників, що дає можливість приділити більшу увагу окремим із них та виключити взаємозалежність чинників.

      3. Квадрат відстані у чисельнику трансформується у параметр відстані, що дозволяє більш адекватно описувати соціально-економічні явища.

      4. Комплексні гравітаційні моделі почали активно застосувати для опису різноманітних соціально-економічних явищ як на державному, так і на регіональному рівнях.

      Отже, математичне моделювання просторової інтерпретації ймовірнісної структури регіонального ринку туристичних послуг за допомогою гравітаційних моделей дає можливість одержати загальне уявлення про реальні просторові соціально-економічні процеси. Проте використанню математичних методів і системного підходу повинні передувати серйозні теоретико-методологічні розробки, а знайдені за допомогою математичного моделювання кількісні закономірності повинні одержати змістовну економічну інтерпретацію.

      Вся работа доступна по " http://mydisser.com/ru/catalog/view/16932.html " target="_blank">Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.