У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Принципи застосування адміністративно-господарських санкцій



          З точки зору теорії права, норми інституту адміністративної відповідальності формуються із включенням наступних структурних елементів – гіпотези, диспозиції та санкції, якими, відповідно: а) визначаються передумови розробки норм законодавства та формулюються умови реалізації правових норм; б) узаконюються певні моделі суспільних відносин, визначаються права та обов’язки їх учасників; в) встановлюються правові наслідки порушення правових норм.          Структура правової норми містить у собі наступні складові:          1) характер норми (дозвільна – заборонна – зобов’язальна);          2) зміст норми (модель регульованих відносин);          3) умови, за яких можлива реалізація норми;          4) суб’єкт (законодавець – орган контролю – компетентний орган – суб’єкт суспільних відносин);          5) об’єкт (суспільно-економічні відносини тощо);          6) обставини, за яких реалізовується норма.          В цілому, правова норма розробляється у відповідності із задачами та формами реалізації державної політики, які формують ідеологічну основу державного управління та визначають засади правового регулювання. У юридичній науці під такими засадами розуміються правові принципи – якісні характеристики, через які визначаються сутність та соціальна роль правового інституту. За словами Тихомирова Ю. А. ,,… принципи права – це свого роду ціннісні орієнтири для правотворчості й правозастосування …, вони закріплюються в законі, іншому акті та набувають суворого нормативно-орієнтувального й системотворчого змісту для всіх норм того або іншого акта, інституту й підгалузі” [138, с. 112].          Тут варто наголосити увагу на тому, що принципи права за сутністю не є ні штучною категорію, в якій знайшли вираження прагнення науковців до узагальнення, ні наслідком суб’єктивних оцінок законодавця, практиків тощо. Навпаки – у цьому контексті має відбуватися дослідження правових принципів як поняття невід’ємно пов’язаного із правом загалом, із їх виділенням, формулюванням, систематизацією, визначенням ролі, змісту та значення в системі правового регулювання.           В нашому випадку, призначення інституту адміністративної відповідальності юридичних осіб полягає у створенні правових механізмів державного впливу на діяльність суб’єктів господарювання з метою уникнення у суспільному житті небажаних економічних та соціальних явищ, які виявляються внаслідок порушення ними законодавства.          Розглядаючи поняття адміністративної відповідальності юридичних осіб в цілому, доречно вести мову про правові принципи, на базі яких розробляються гіпотеза та диспозиція норм у зв’язку із наступним. Відповідно до соціально-економічного та політичного курсу, державою здійснюється організуючий вплив на перебіг суспільних відносин. Так, у правових нормах відбувається їх закріплення та впорядкування, закладаються основи для подальшого розвитку, закріплюються положення про охорону суспільних відносин від протиправних посягань. Реалізація правової норми відбувається у декількох формах. Серед них виділимо:          дотримання та виконання (як реалізація механізму позитивної відповідальності), використання (реалізація суб’єктами власних прав та свобод), застосування (як реалізація механізмів негативної відповідальності, заохочення суб’єкта, тощо). В залежності від виду суспільних відносин, у законодавчій діяльності визначальними можуть бути так звані загальносоціальні, спеціально-юридичні принципи, тощо. Із даної точки зору, правозастосування виявляється у дотриманні та виконанні, а також використанні правових норм.          Поряд із цим відбувається застосування правових норм, пов’язане із реалізацією механізму державного примусу – застосування правових норм органом державної влади, уповноваженим здійснювати контроль та регулювання. У такому випадку правозастосування полягає у реалізації диспозиції, або ж санкції закону, та безпосередньо стосується організаційно-розпорядчої та правоохоронної діяльності визначених законом органів державної влади.          Тому, з метою більш глибокого дослідження принципів адміністративної відповідальності, приділимо увагу, з одного боку, принципам встановлення адміністративної відповідальності, а з іншого – принципам застосування адміністративної відповідальності.          Суть принципу рівності перед законом полягає у забезпеченні рівноправ’я суб’єктів суспільних відносин на етапах розробки, впровадження та реалізації законодавства, що регулює ці відносини. Присутність принципу рівності перед законом характерна законодавствам демократично орієнтованих держав.          

Вся работа доступна по Ссылке

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.