У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Управлінські важелі механізму пріоритетно-поетапного розвитку виробничої інфраструктури



          Реалізація механізму пріоритетно-поетапного інвестування розвитку виробничої інфраструктури регіону повинна основуватися на визначених засобах, методах, важелях та інструментах інвестиційного забезпечення модернізації всіх її складових [32, c. 4-29].          До основних засобів, які забезпечують реалізацію механізму пріоритетно-поєтапного інвестування виробничої інфраструктури регіону належать фінансові (субсидії, дотації, реальні та фінансові інвестиції у вигляді довгострокових вкладень у науково-технічні розробки та в операції з цінними паперами, які здійснюють інновації, фінансовий лізинг), податкові (звільнення від сплати податків, зміни бази оподаткування, зниження ставок податків, відстрочки платежів (податковий кредит).           Методи механізму пріоритетно-поєтапного інвестування виробничої інфраструктури регіону – це методи державного регулювання інноваційної діяльності – прямі та опосередковані способи поетапного впливу на інвесторів, які вкладають свої кошти в інноваційний розвиток виробничої інфраструктури з метою підвищення їх інтересу до створення, освоєння і поширення інновацій та реалізації на цій основі інноваційної моделі розвитку виробничої інфраструктури регіону. До методів вказаного механізму відносяться адміністративні, економічні та правові. Адміністративні методи здійснюються у формі:           прямих адміністративних розпоряджень, постанов, що мають обов’язків характер, адресованих суб’єктам регіональної економіки, що впливають на конкретно сформовану ситуацію;           установлення правил, що регулюють діяльність функціонуючих у регіоні підприємств і організацій різних форм власності (нормативне регулювання);           розробки рекомендацій, а також впливу, здійснюваного за допомогою контролю і нагляду. До адміністративних методів належать:           визначення умов придбання, створення, перетворення об’єктів муніципальної власності;  затвердження переліку об’єктів муніципальної власності, придбання, створення й перетворення яких вимагає згоди місцевої адміністрації;           установлення порядку й умов створення або перетворення об’єктів інфраструктури, розміщення їх на території;           визначення порядку надання й вилучення земельних ділянок тощо.          Економічні методи засновані на використанні стимулів, що передбачають економічну зацікавленість і відповідальність підприємств та організацій регіону за наслідки прийнятих рішень й спонукають підприємства брати учать у виконанні завдань комплексного соціально-економічного розвитку регіону. Ці методи базуються на дії економічних законів, передусім закону попиту і пропозиції, і можуть мати прямі або непрямі форми впливу. До прямих форм належать безповоротне фінансування різних видів економічної діяльності, територій, підприємств: прямі субсидії, дотації, допомоги і т. ін. До непрямих форм належать важелі кредитно-грошової, амортизаційної, валютної, зовнішньоекономічної політики [89, 110].          Правові методи являють собою сукупність правових засобів впливу на всі елементи управління, їх зв'язки і взаємини. Цей комплекс правових засобів може включати в себе правові норми, правовідносини, а також правові акти, що містять ці норми і відносини. До них входять встановлення правил, що регулюють діяльність підлеглих, вироблення стандартних процедур впливу на процеси і виконавців, розробка уніфікованих форм впливу.          Інструменти пріоритетно-поєтапного інвестування виробничої інфраструктури регіону визначаються формами інвестування: фінансове або реальне і відповідно застосовують як різні види цінних паперів, так і комплекс інших інструментів і заходів, пов’язаних з реалізацією інноваційних проектів безпосередньо в окремі складові виробничої інфраструктури. Особливістю інструментів механізму пріоритетно-поєтапного інвестування є те, що, застосовуючи їх, виробнича інфраструктура регіону має можливість модернізувати свої виробничі засоби на інноваційній основі.          Вибір інструментів пріоритетно-поєтапного інвестування, який можна застосовувати виробнича інфраструктура, досить широкий. Використання різних інструментів варіюється залежно від спрямованості економічної політики держави, ступеня відкритості її економіки, рівня розвинутості виробничої інфраструктури, особливостей регіональних складових виробничої інфраструктури, наявності доріг з визначеним рівнем покриття та конкретних обставин.          Інструменти механізму пріоритетно-поєтапного інвестування виробничої інфраструктури можна класифікувати за такими ознаками: характер впливу на виробничу інфраструктуру регіону; спрямованість впливу на інноваційні процеси; характер впливу на функціонування інфраструктури; періодичність використання.          За характером впливу інструменти механізму пріоритетно-поєтапного інвестування виробничої інфраструкутри можуть поділяються на адміністративні та ринкові.          Адміністративні інструменти – це регулятивні заходи щодо функціонування виробничої інфраструктури, що мають форму обмежень, лімітів, нормативів. Вони спрямовані на обмеження сфери діяльності виробничої інфраструктури, зокрема визначають або обмежують рівень субсидій у галузь, обсяги інвестицій в інноваційний розвиток.           Ринкові інструменти – це регулятивні заходи впливу інвестування інновацій шляхом формування на ринку виробничих послуг відповідних умов, які визначають подальшу поведінку суб’єктів ринку. Ринкові інструменти використовуються регіональними складовими виробничої інфраструктури на добровільних засадах в контексті визначеної стратегії розвитку.          Застосування ринкових інструментів передбачає певний рівень їх регулювання. Так, у разі проведення бюджетного фінансування інноваційного оновлення або ремонту доріг у регіоні бюджет (місцевий або державний), який здійснює фінансування висуває певні вимоги і до учасників операцій, шляхом проведення тендерів та визначення термінів виконання робіт.          

Вся работа доступна по Ссылке

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.