У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Сценарії розвитку національної системи пенсійного забезпечення України

Складність проблем реформування системи пенсійного забезпечення пов’язана з вагомою роллю соціальної складової  у даному питанні. Відповідно до законодавства України основою соціальної політики є принцип трипартизму, тобто взаємодія на трьох рівнях: держава, роботодавець та працівник. Саме їх визначають як основні суб’єкти соціального інвестування [18, c. 50]. Окрім того, зазначені суб’єкти є основними відповідно до національного законодавства, що регулює сферу соціально-трудових відносин [54], а також міжнародної правової практики [62; 101, с. 138–139; 106, с. 210]. Саме тому, загальну ефективність  системи пенсійного забезпечення необхідно розглядати з позицій поєднання максимальної ефективності на рівні кожного суб’єкту. Адже саме від держави залежить формування структури фінансування, визначення параметрів системи пенсійного забезпечення. Водночас задоволення інтересів і потреб людини, створення умов для життя та розвитку є головною метою соціальної політики. Попередньо обґрунтовано, що аналіз ефективності системи пенсійного забезпечення відповідно до суб’єктів соціальної політики визначається як відношення результатів (досягнення цілей) до витрат (вихідних умов) (рис. 1.2).

Проте, розглядаючи ефективність з позиції «вихідні умови-результат», слід зазначити, що моделювання доцільно здійснювати лише на рівні працівників та держави. Моделювання на рівні роботодавця не є доцільним, оскільки, в якості ресурсної частини (витрат) для роботодавця є ставка відрахувань, що врахована в інтегральному показнику ефективності системи пенсійного забезпечення на рівні держави, водночас, професійні пенсійні програми знаходяться лише на початковому рівні розвитку і неможливо прорахувати економічний ефект від їх впровадження на підприємствах.

Для визначення ефективності на рівні держави автором пропонується використати попередньо розрахований інтегральний показник ефективності системи пенсійного забезпечення. Тож, ефективність на рівні держави  вимірюється в умовних одиницях і може приймати значення від 0 до 100. Ефективність на рівні працівника залежить від ставки відрахування на потреби пенсійного забезпечення (витрати особи на пенсійне забезпечення), коефіцієнта заміщення заробітної плати пенсією (рівень пенсійного захисту, у % до середньої заробітної плати) та доступності медичних послуг (можливість задоволення потреби в послузі, необхідність у якій зростає з часом, що є особливістю даної соціально-демографічної групи [60]).

Для моделювання загальної ефективності пенсійної системи використано метод нечіткого логічного висновку [85; 144]. Це зумовлено його перевагами:

1.  Можливість поєднання кількісних та якісних показників. Так, у цьому випадку, існує необхідність врахувати як кількісні показники (наприклад, ставка відрахувань на потреби пенсійного забезпечення), так і якісні – доступність медичних послуг.

2.  Застосування є доцільним оскільки вхідні фактори є рівнозначними. Фактори, що використовуються для моделювання загальної ефективності системи пенсійного забезпечення визначаються як рівнозначні, оскільки  має бути паритетне представлення інтересів суб’єктів сфери соціально-трудових відносин.

3. Побудова комплексного показника для здійснення оцінки ефективності системи пенсійного забезпечення є досить складним процесом, оскільки вимагає врахування впливу багатьох факторів та їх взаємозв’язків. А втім у даному випадку можливість змістовної інтерпретації є більш важливою, ніж точність моделювання, тож системи нечіткої логіки є підґрунтям для формулювання рекомендації щодо удосконалення системи пенсійного забезпечення України.

4. Проведення моделювання складної динамічної системи, оцінювання різних варіантів вихідних значень дає можливість сформувати сценарії розвитку системи пенсійного забезпечення. Окрім цього, існує можливість оперативної оцінки впливу реформаційних заходів на її ефективність.

5. Можливість перекладу на мову програмування, що дозволяє використовувати програмне забезпечення для наочного представлення результатів моделювання.

 

 

Вся работа доступна по <a href=

"  http://mydisser.com/ru/catalog/view/16987.html " target="_blank">Ссылке</a>

</p>

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.