Быстрый переход к готовым работам
|
Обґрунтування пріоритетних напрямів удосконалення управління за позицією машинобудівного підприємства на ринкуСеред напрямів удосконалення управління розвитком ресурсного потенціалу слід виокремити: визначення конкурентної позиції на ринку, оптимізаційну модель вибору сегмента ринку для підприємств машинобудування та науково-теоретичні підходи до вибору подвійної стратегії управління ресурсним потенціалом. В умовах функціонування вітчизняних машинобудівних підприємств конкуренція набуває фундаментального значення. Конкурентні відносини суб'єктів господарської діяльності складаються на основі конкуренції між собою в процесі виробництва товарів і послуг. Поведінка суб'єктів жорстко задається конкурентним впливом: суб'єкт займає тільки той сегмент, який вдається завоювати в боротьбі з конкурентом, посилюючи конкурентні позиції. Тож, для машинобудівних підприємств сучасні умови ставлять завдання стосовно розв’язання нагальної проблеми, пов’язаної з забезпеченням ефективності їх організації і функціонування на цільових ринках на довгострокову перспективу. У зв’язку з цим, інформація про ринки та їх характеристики, а також позицію підприємства на них набувають суттєвого значення для оцінки та управління [24, 50, 105]. Зважаючи на означений висновок, слід констатувати, що на сучасному етапі розвитку економіки конкуренція характеризується виникненням нового типу ринкових відносин між виробниками і споживачами, серед яких пріоритетними стають: широта охоплення потреб споживачів зі специфічними вимогами і диференціацією переваг за рахунок виготовлення і споживання індивідуалізованої продукції; підвищення ролі змагальної взаємодії суб’єктів господарювання, що стимулює набуття конкурентних переваг, які забезпечують конкурентоспроможність підприємств в умовах загострення конкурентної боротьби, як з іноземними, так і з вітчизняними виробниками і досягаються у тому числі через оптимізацію ресурсного потенціалу.
Вся работа доступна по <a href= " http://mydisser.com/ru/catalog/view/29042.html " target="_blank">Ссылке</a> </p>
|
|