У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Оптимізаційна модель вибору сегмента ринку для підприємств машинобудування

Одним з оціночних критеріїв конкурентної позиції машинобудівного підприємства є вибір обґрунтованого сегменту цільового товарного ринку як вихідного інструменту обґрунтування стратегії розвитку.

Вибір сегменту цільового ринку, його збереження, зміцнення, розширення для машинобудівного підприємства є, з одного боку, суттєвою конкурентною перевагою, а з – іншого, – важливим інструментом збільшення обсягів реалізації продукції, забезпечення прибутковості, зміцнення становища на ринку.

В системі реалізації стратегії характеристика цільових ринків є важливим критерієм вибору інструментів просування машинобудівної продукції, ціноутворення, логістики. Процес входження у цільові ринки має суттєве значення для машинобудівного підприємства. Більша частина ринків так чи інакше сегментована за різними покупцями, їх запитами і величною попиту. Більшість з потенційних сегментів практично не піддаються управлінню з боку суб’єкта господарювання.

Оцінка можливостей підприємства працювати в ринковому сегменті визначається наявністю фінансових ресурсів і конкурентних переваг – у витратах (що важливо на ринках з високою чутливістю до зміни цін); технологічних ноу-хау, що створюють бар'єри для конкурентів; маркетингових можливостях фірми (відповідність характеристик цього сегмента іміджу товарів, які фірма вже пропонує ринку); кваліфікації управлінського персоналу, адекватної вимогам ринку і рівню конкурентної боротьби на ньому.

Основні характеристики ідеального сегмента можна описати так:  високий рівень поточного збуту; високі темпи зростання; високі показники норми прибутку; помірна конкуренція.

На практиці таке поєднання сприятливих факторів майже нереальне: високі темпи зростання сегмента завжди супроводжуються зростанням конкуренції; наявність ринкових ніш створює можливості для фірми, а відсутність технології для виробництва товарів, що відповідають вимогам ніші, стримують використання цих можливостей при виході на ринок з відповідним товаром. Ці та інші суперечності потребують пошуку компромісних рішень [87].

Аналіз різних підходів до означених вище процесів дозволив виділити, на наш погляд, найбільш прийнятну їх комбінацію, за рахунок чого можна стверджувати про перспективність того чи іншого ринку збуту для машинобудівного підприємства. 

Так, С. Ковальчук зі співавторами [68] розглядає вибір цільових ринків як процес оцінювання привабливості кожного сегмента ринку і вибір одного або декількох сегментів для освоєння. При цьому рекомендується дотримуватися певного алгоритму: визначення принципів вибору сегментів ринку, складання профілів кожного сегмента, оцінка ступеня їх привабливості, відбір одного або декількох цільових сегментів.

Важливим є питання формування та відбору сегментів ринку за ознаками, стверджує А. Карасьов і пропонує аналізувати системоутворюючі фактори відбору по їхньому значенню в порядку убування значень коефіцієнтів кореляції за модулем [62].

Ряд авторів [187] пропонують проводити вибір сегментів ринку, орієнтуючись на оптимізацію збуту за рахунок управління цінами й інтенсифікації обороту.

Н. Богатирьова [19] констатує, що для прийняття оптимального рішення щодо вибору того чи іншого сегмента ринку необхідно попередньо вивчити ринкові, економічні, технологічні конкурентні чинники. Причому до основних ринкових факторів слід віднести оцінку величини сегмента і можливість зростання сегмента.

Інші автори пропонують при ухваленні рішення про вибір ринку використовувати показник гостроти конкуренції, обумовлений декількома методами [77].

Але в зазначених роботах проблема обґрунтування вибору сегмента ринку розглядалися в широкому сенсі, практично не пов’язується з конкретною сферою діяльності. Останнє дуже важливо для машинобудівного підприємства, оскільки вибір оптимального сегмента ринку дозволяє акумулювати засоби підприємства на певному напрямку свого бізнесу.

Найменш трудомістким методом для визначення перспективного ринку реалізації продукції машинобудівного підприємства, є первинний експрес-аналіз ринків на основі бальних оцінок.

 

Вся работа доступна по <a href=

" http://mydisser.com/ru/catalog/view/29042.html   " target="_blank">Ссылке</a>

</p>

 

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.