Быстрый переход к готовым работам
|
Особливості функціонування систем маркетингової інформації на підприємствах овочепродуктового підкомплексуЯк і будь-який інший вид економічної діяльності, інформаційне забезпечення маркетингової діяльності має цілу низку особливостей. Особливо необхідно звернути увагу на те, що це дослідження інформаційного забезпечення маркетингової діяльності акцентовано саме на овочепродуктовий підкомплекс. Для охоплення повноти картини та виявлення всіх впливових особливостей інформаційного забезпечення маркетингової діяльності овочепродуктового проаналізуємо дослідження фахівців. Так, Н.С. Пінчук, Г.П. Галузинський та Н.С. Орленко, вважають, що особливостями маркетингової інформації є:
В свою чергу, В.С. Пономаренко вважає, що особливостями економічної інформації є наступні: - вона має тенденцію до постійного збільшення обсягів даних; - відображає різнобічну діяльність підприємств, організацій через систему натуральних, вартісних та інших показників; - є цифровою, алфавітною та алфавітно-цифровою, має лінійну форму подання; - в основній своїй масі дискретна; - характеризується масовістю та великими обсягами, тривалістю збереження і необхідністю накопичення, повторюваністю циклів виникнення й оброблення у встановлених часових межах; - має складну структуру [27, С.14-15]. Т.М. Лозинська наголошує, що особливістю ринку овочепродуктового підкомплексу, на якому проводиться маркетингова діяльність є те, що потрібні значні зусилля для доставки потрібної кількості продуктів харчування у правильній формі, у потрібне місце в потрібний час [28, С. 109]. Вчений-економіст Г.П. Дмитрійчук, розглядаючи маркетинг овочевої продукції, виділяє такі особливості інформаційного забезпечення маркетингової діяльності овочепродуктового підкомплексу:
Визначення генеральної ідеї системи інформаційного забезпечення маркетингової діяльності, має відштовхуватись від особливостей овочепродуктового підкомплексу, на яких будується маркетингова діяльність У даному досліджені ми пропонуємо найважливіші чинники, які найбільше впливають на маркетингову діяльність підприємства, овочепродуктового підкомплексу, як суб’єкта цього дослідження: 1. Використання різних сортів овочів для різного способу використання продукції: свіжі овочі, консервація, сушені овочі, в’ялені овочі, порошки з овочів, заморожені овочі – під кожен вид готової продукції овочепродуктового підкомплексу орієнтовані окремі групи сортів, що застосовуються тільки для одного або декількох видів переробки. 2. Широка диференціація сортів овочів за періодом дозрівання. Тобто великий перелік сортів ранньої, середньої та пізньої зрілості. Ця особливість, притаманна саме овочевій продукції, оскільки пік дозрівання не один-два, як в більшості продукції рослинництва, а декілька. 3. Частина продукту яка споживається: крім видів, овочі класифікуються на типи за такою ознакою, як частина продукту яка споживається (коренеплоди, клубне плоди, пасльонові, капуста, гарбузові, бобові, луковичні, прянощі), відповідно процесу переробки, витрат на його проведення та виду готової продукції, будуть вагомо відрізнятись: 4. Строки зберігання продукції овочепродуктового підкомплексу та умови зберігання. Велика різниця в строках зберігання продукції овочепродуктового підкомплексу, та в умовах зберігання, та транспортування. Наприклад, свіжі огірки та баклажани зберігаються близько 10-12 діб та мають суворі вимоги до транспортування та температурного режиму, в той час, як заморожені овочі зберігаються до 12 місяців, а сушені буряк та часник – до 30 місяців. Овочепродуктовий підкомплекс містить в собі цикл, починаючи від виробництва продукції, переробки, зберігання, та закінчуючи реалізацією. Детальне дослідження особливостей продукції овочепродуктового підкомплексу надасть можливість сфокусуватись на специфіці інформаційного забезпечення маркетингової діяльності та чітко, з найменшою похибкою, визначити шляхи його вдосконалення. Одною з найважливіших характеристик інформаційного забезпечення маркетингової діяльності, як було зазначено в підрозділіі 1.1 цієї роботи, є упорядкована та структурована первісна інформація. Для упорядкування одного з видів первісної інформації - особливостей продукції овочівництва ми розробили та пропонуємо певну класифікацію особливостей цієї продукції.
Вся работа доступна по ссылке http://mydisser.com/ru/catalog/view/31130.html |
|