У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Державне регулювання інформаційного забезпечення маркетингової діяльності на підприємствах овочепродуктового підкомплексу

Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності, особливо в галузі овочепродуктового під комплексу, є досить складним та недостатньо дослдженим питанням. Тому, вважаємо за необхідне висвітлити такий аспект в даному розділі дисертаційного дослідження.

На перший погляд інформаційний обіг у структурі маркетингу в овочівництві забезпечується стандартними нормативними та законодавчими актами, що діють в Україні: такі, як  Закон України "Про інформацію", Закон України "Про Національну програму інформатизації", Закон України "Про науково-технічну інформацію", Закон України «Про зв'язок» та інші, що будуть детально оглянуті у даному розділі дисертаційного дослідження. Але є багато суперечностей та особливостей, що притаманні досліджуваній галузі, що зумовлюють складність оцінки державного регулювання інформаційного забезпечення маркетингової діяльності в овочепродуктовому підкомплексі. Вивчаючи це питання у дисертаційній роботі, ми дійшли висновку, що воно є досить ємкісним та багатоверстовим, таким що потребує окремого поглибленого дослідження, яке не може бути включено до даної дисертаційної роботи, за умови його великого обсягу та відокремленості від загальних завдань, що мають бути вирішені даним дослідженням, та потребують винесення на окреме дослідження. В зв’язку з цим пропонуємо стислий огляд існуючої сучасної ситуації в державному регулюванні інформаційного забезпечення маркетингової діяльності в овочепродуктовому під комплексі, з аналізом існуючих законодавчих та нормативних актів. Він є суттєвим та, на наш погляд, необхідним етапом в структурі нашого дослідження, оскільки надасть комплексність у розумінні загальної картини, та дозволить визначити можливі шляхи удосконалення системи маркетингової інформації у 3 розділі  даного дослідження.

 

 

Вся работа доступна по ссылке  http://mydisser.com/ru/catalog/view/31130.html  

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.