Быстрый переход к готовым работам
|
Особливості розвитку креативності студентів – аналіз результатів дослідженняПід час констатувального етапу дослідження необхідно було з’ясувати початковий рівень розвитку креативності студентів експериментальної та контрольної груп з метою визначення динаміки її розвитку після формувального етапу експерименту. Студентів у обох групах (експериментальна та контрольна) було розподілено за показниками: успішність, вік, кількість, стать, участі в різних заходах творчого характеру, що проводяться на базі навчального закладу. Основними критеріями відбору до експериментальної та контрольної груп були величини середніх значень показників розвитку креативності особистості, які виведено за результатами діагностики кожного досліджуваного (результати тестів – тест на виявлення творчих здібностей Х. Зіверта, методика „Мотивація професійної діяльності” К. Замфір у модифікації А. О. Реана, Методика діагностики визначення спрямованості особистості (Б. Басс)). Результати наведено в табл. 3.1. Як видно з аналізу середніх значень, представлених у табл. 3.1, на початку експерименту істотних відмінностей у показниках розвитку креативності особистостей у студентів експериментальної та контрольної груп немає. Це підтверджено результатами, які отримані під час математичної обробки даних за критерієм Стьюдента.
Вся работа доступна по ссылке http://mydisser.com/ru/catalog/view/15072.html |
|