Виробнича стратегія як складова стратегічного набору підприємства
Розвиток ринкових умов, зростання конкуренції, ризиків і невизначеності зовнішнього середовища, багатоплановий характер діяльності підприємств призводять до необхідності формування певного переліку взаємопов’язаних стратегій, тобто, так званого «стратегічного набору».
Стратегічний набір представляє собою систему стратегій різних направлень, розроблених на визначений період часу, яка визначає особливості діяльності і розвитку підприємства, а також його положення у зовнішньому середовищі. До стратегічного набору можуть входити такі групи стратегій: загальні стратегії підприємства; інноваційні стратегії; інвестиційні стратегії; функціональні.
Прийняття рішення про перегляд наявного «стратегічного набору»
|
Визначення впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на стратегічний набір
|
Формування та оцінка стратегічних альтернатив
|
Формування стратегічного набору, відповідного ситуації
|
Стратегічний набір є унікальним для кожного підприємства, оскільки формується на основі індивідуальних умов функціонування і визначається характеристиками та особливостями адаптації внутрішнього середовища кожного підприємства до вимог зовнішнього оточення, ступенем активності впливу управлінського персоналу на формування середовища функціонування
Вся работа доступна по ссылке
http://mydisser.com/ru/catalog/view/15073.html