Быстрый переход к готовым работам
|
Класифікація товарних запасів торговельного підприємства для цілей обліку в умовах мережевих технологійКласифікація – це багатоступеневий, розгалужений поділ логічного обсягу поняття, внаслідок чого створюється система підпорядкованих понять. Крім того, класифікація дозволяє встановлювати зв’язки між цими поняттями або класами об’єктів, що досліджуються. Підґрунтям будь-якої класифікації є або концепція, або певні ознаки, які дозволяють пояснити поняття, що підлягає класифікації. Сукупність встановлених ознак подібності або відмінності заданої множини об’єктів, правила й результат їх розподілу на певні групи утворюють систему класифікації. Оскільки метою бухгалтерського обліку є забезпечення процесу управління господарської діяльністю, доцільно розглянути ті класифікаційні ознаки, які застосовують для характеристики стану процесів утворення та розробки стратегії управління товарними запасами торгових підприємств. В. С. Марцин виділяє вісім класифікаційних ознак за цим напрямом:
Аналогічні ознаки класифікації наводить і А. А. Мазаракі [101, с. 176]. Науково обґрунтована класифікація товарних запасів підприємств торгівлі має неабияке значення для організації їх обліку, характеристики стану та розробки стратегії управління. З цією метою науковці намагаються розширити перелік класифікаційних ознак або додати нові елементи у існуючи класифікаційні групи. Прикладом може слугувати пропозиція А. П. Грінько – поділяти товарні запасів за призначенням на такі групи:
З метою управління та контролю рівня товарних запасів здійснюється класифікація за їх значущістю для підприємства, яка наведена у табл. 1.1 [101, с. 219].
Вся работа доступна по ссылке |
|