У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Класифікація товарних запасів торговельного підприємства для цілей обліку в умовах мережевих технологій

Класифікація – це багатоступеневий, розгалужений поділ логічного обсягу поняття, внаслідок чого створюється система підпорядкованих понять.  Крім  того, класифікація дозволяє встановлювати зв’язки між цими поняттями або класами об’єктів, що досліджуються.

Підґрунтям будь-якої класифікації є або концепція, або певні ознаки, які дозволяють пояснити поняття, що підлягає класифікації.

Сукупність встановлених ознак подібності або відмінності заданої множини об’єктів, правила й результат їх розподілу на певні групи утворюють систему класифікації.  

Оскільки метою бухгалтерського обліку є забезпечення процесу управління господарської діяльністю, доцільно розглянути ті класифікаційні ознаки, які застосовують для характеристики стану процесів утворення та розробки стратегії управління товарними запасами торгових підприємств.

В. С. Марцин виділяє вісім класифікаційних ознак за цим напрямом:

  • за призначенням, куди входять 4 групи товарних запасів;
  • залежно від місця формування товарних запасів;
  • залежно від асортиментної структури товарних запасів;
  • залежно від регулярності поповнення (надходжень і витрат) товарних запасів;
  • залежно від попиту на споживчі товари;
  • залежно від чутливості до зміни товарообороту підприємства;
  • залежно від моменту та характеру оцінки;
  • залежно від відповідності нормативу [104, с. 138].

Аналогічні ознаки класифікації наводить і А. А. Мазаракі [101, с. 176].  Науково обґрунтована класифікація товарних запасів підприємств торгівлі має неабияке значення для організації їх обліку, характеристики стану та розробки стратегії управління. З цією метою науковці намагаються розширити перелік класифікаційних ознак або додати нові елементи у існуючи класифікаційні групи. Прикладом може слугувати пропозиція А. П. Грінько – поділяти товарні запасів за призначенням на такі групи:

  1. Основний запас товарів, до якого відноситься робочий товарний запас і страховий товарний запас.
  2. Тимчасовий запас товарів, до якого належить сезонний товарний запас, маркетинговий товарний запас і кон’юнктурний товарний запас, що створюється під впливом конкурентної ситуації на ринку внаслідок отримання разових знижок від постачальників або дефіциту товарів.
  3. Вимушений запас товарів, наприклад, браковані товари, а також неліквідні чи важкореалізовані запаси [34].

З метою управління та контролю рівня товарних запасів здійснюється класифікація за їх значущістю для підприємства, яка наведена у табл. 1.1 [101,   с. 219].

 

Вся работа доступна по ссылке

http://mydisser.com/ru/catalog/view/15075.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.