У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Розвиток комунікаційної інфраструктури транскордонного регіону

Оскільки саме поняття інфраструктурного забезпечення транскордонних ринків є досить обширним і для реалізації на практиці потребує значних ресурсів, які, зазвичай, є обмеженими, тому, в першу чергу, потрібно зосередитись на пріоритетності розвитку його складових. Як зазначалося у першому розділі дисертаційного дослідження, інфраструктурне забезпечення транскордонних ринків загалом містить два блоки: перший блок загального інфраструктурного забезпечення транскордонного регіону і другий блок спеціалізованої ринкової інфраструктури. Очевидним є той факт, що без налагодження ефективного функціонування комунікаційної інфраструктури транскордонного регіону (яка відноситься до першого блоку визначених понять), неможливим є прогресивний розвиток будь-якого транскордонного ринку навіть за наявності притаманної йому ринкової інфраструктури (наприклад добре організований та спланований транскордонний торговий центр не буде приносити очікуваного ефекту та, відповідно прибутків, якщо потенційні його споживачі не зможуть його відвідати через неефективне сполучення або взагалі відсутність такого сполучення). Отож, в першу чергу, слід подбати про розвиток комунікаційної інфраструктури у транскордонному регіоні, зокрема прикордонної та сервісної інфраструктури.

Передусім, для нарощення інфраструктурних об’єктів у вітчизняних прикордонних регіонах потрібно обов’язково залучити не тільки ресурси держави, але також і ресурси місцевих бюджетів та позабюджетних організацій. В першу чергу, варто подбати про налагодження інфраструктурного забезпечення облаштування кордону (будівництво необхідних додаткових пунктів пропуску та реконструкцію існуючих),  для чого слід обов’язково залучити лише державний капітал, зокрема ресурси місцевих органів державної влади, до комперенції яких саме входить розбудова пунктів пропуску. Натомість приватний або державно-приватний капітал (зокрема механізм державно-приватного партнерства, де приватний капітал є обовязковим), необхідно залучити для розвитку прикордонної сервісної інфраструктури (створення прикордонних сервісних зон, інфраструктури торгівлі та послуг громадського харчування). Після цього, інші ресурси варто спрямувати на проекти, які мають пом’якшити або загалом вирішити основні проблеми даних прикордонних регіонів.

Слід зазначити також, що багато проектів для розвитку інфраструктури конкретних прикордонних регіонів нашої держави давно вже є розроблені і чекають своєї реалізації. Так, зокрема є розроблено проект розвитку прикордонної сервісної зони «Нижанковичі-Добромиль», де передбачено будівництво об’єктів інфраструктури сервісної зони по обслуговуванню пункту пропуску «Нижанковичі-Мальховіце». Серед інших проектів, які вже є розроблені та чекають своєї реалізації, є, також:

  • автозаправна станція та пункт технічного обслуговування у с. Трушевичі на ділянці, площею 0,4 га.;
  • комплекс дорожнього сервісу у с.Трушевичі на ділянці пл. 1 га.;
  • сервісна зона пішого переходу «Трушевичі – Нові Сади» у с. Трушевичі на ділянці, площею 2,5 га.;
  • митний термінал у с. Передільниця на ділянці, площею 50 га.

Всі ці об’єкти знаходяться на території муніципальних земель місцевої влади, яка, в свою чергу, могла б посприяти та заохотити приплив інвестицій для втілення в життя цих об’єктів, зокрема, виділивши землю під їх будівництво.

Є розроблені також схеми планування окремих КПП, зокрема для:

  • Міжнародного автомобільного пункту пропуску (МАПП) «Нижанковичі» Старосамбірського району;
  • МАПП «Смільниця» Старосамбірського району;
  • МАПП «Мшанець» Старосамбірського району.

Варто пригадати також, що будівництво МАПП «Нижанковичі-Мальховіце» давно вже стоїть на порядку денному і його введення в експлуатацію було заплановане ще до Євро-2012. Реалізація саме цього проекту є особливо актуальним завданням на даний час не тільки для розвитку українського прикордоння, але і для всієї держави, зокрема, враховуючи її участь у Євро-2012, оскільки забезпечення оптимального руху транспорту на ділянці дороги «Перемишль – Нижанковичі - Смільниця» дозволить обминути складну зону «Перемишль - Санок», а створення додаткового транспортного зв’язку також покращить умови для туристів, паломників тощо, зокрема, при відвідуванні прощ та памяток архітектури на території сусідньої Польщі. Крім цього, впровадження згаданого проекту забезпечить оптимальне сполучення південної частини Львівської області з півднем Польщі і північними районами Словаччини.

Проте, як зазначено в офіційній інформації про виконання Стратегії сталого розвитку Старосамбірського району на 2008-2017 роки, готувалися неодноразові звернення в КМУ та Львівську облдержадміністрацію щодо сприяння у погодженні питання будівництва пунктів пропуску та включення окремим рядком в Державну цільову програму  підготовки  та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу будівництва пунктів пропуску «Нижанковичі – Мальховіце» та «Мшанець (Україна) – Бистре (Польща)», а також щодо включення згаданих запроектованих  пунктів-пропуску в програму «Олімпійська надія 2022».

Крім цього, розпорядженням КМУ від 15 квітня 2009 р. «Про затвердження переліків об’єктів будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного і місцевого значення у 2009 р. та обсягів їх фінансування», по Старосамбірському району, серед інших об’єктів, було передбачено також будівництво автомобільної дороги в обхід смт. Нижанковичі (під’їзд до автомобільного КПП через державний кордон «Нижанковичі», внесеного в Державну програму підготовки України до проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 р. з футболу). Проте кошти на це не були виділені.

Втім, на даний час вже були зроблені деякі кроки з боку місцевих органів влади для розвитку необхідної прикордонної інфраструктури, зокрема у 2010 р. було проведено ремонт доріг, що належать до комунальної власності в м. Старий Самбір та смт. Нижанковичі, на загальну суму 2041,5 тис. грн. за кошти, виділені з обласного бюджету. Саме тому для подальшої розбудови даного об’єкта прикордонної інфраструктури варто застосувати механізм державно-приватного партнерства, оскільки коштів тільки місцевих бюджетів для довершення цієї справи вочевидь буде недостатньо, а очікувати допомоги з центру можна дуже довго.

 

Вся работа доступна по ссылке

https://mydisser.com/ru/catalog/view/15077.html  

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.