У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Адміністративно-правові засади забезпечення інформаційних відносин у галузі реклами

Система актів нормативно-правового регулювання рекламної діяльності в Україні включає сукупність державних законів, що входять до складу законодавства України про рекламу, а також укази Президента України, нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України (постанови, рішення тощо) та інших державних органів виконавчої влади.

Забезпечення інформаційних відносин у галузі реклами правовим регулюван

ням повинно здійснюватись на засадах: 1) охорони і реалізації конституційних прав людини; 2) охорони суспільних інтересів; 3) охорони інтересів Української держави (у тому числі з урахування інтересів національної безпеки України);          4) охорони і реалізації законних інтересів учасників рекламної діяльності.

Головними об’єктами правового регулювання у сфері реклами є: реклама та її різновиди, а також безпосередньо – сама  рекламна діяльність.

Базою, що формує систему правового регулювання інформаційних відносин у галузі реклами, є положення Конституції України 

Стаття 34 Конституції України передбачає право кожної особи вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб – на свій вибір. Здійснення цього права може бути обмежене законом в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров’я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя. Дане право створює конституційну основу для формування та розвитку правової бази рекламної діяльності.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про рекламу» національне законодавство про рекламу складається з цього Закону та інших нормативних актів, що регулюють відносини у сфері реклами. Міжнародні договори, які врегульовують рекламну діяльність, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, становлять також нормативну базу, яка має пріоритет перед національним законодавсвом у разі суперечності або невідповідності норм, які регулюють адміністративно-правові відносини міждержавного характеру.

Основу правового забезпечення рекламної діяльності складають наступні групи нормативно-правових актів: ті, що безпосередньо та опосередковано стосуються реклами.

До безпосередньої групи нормативно-правових актів, що регулюють адміністративно-правові відносини у сфері реклами, належать: Закон України «Про рекламу» від 03.07.96 р. № 270/96-ВР [5], Закон України «Про захист від недобросовісної конкуренції» від 7.06.96 р. № 236-96-ВР [40], Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу» від 26.05.2004 р. № 693 [44], Розпорядження Антимонопольного законодавства України «Про затвердження Тимчасових правил розгляду справ про порушення антимонопольного законодавства України» № 5 від 19.04.94 р [45] та інші.

Опосередкований вплив на рекламну діяльність мають наступні  нормативно-правові акти: Цивільний кодекс України від 16.01.2003 р. № 435-IV [96], Господарський кодекс України від 16.01.2003 р. № 436-IV [97], Кримінальний кодекс України від 05.04.2001 р. № 2341-ІІІ [98], Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 р. № 8073-Х [99], Митний кодекс України від 11.07.2002 р. № 92-ІV [100],  Закон України «Про господарські товариства» від 19.09.91 р. № 1576-ХІІ [101],  Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців» від 15.05.2003 р.              № 755-IV [102], Закон України «Про систему оподаткування» від 25.06.91 р.             № 1251-XII [103], Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» від 16.07.99 р. № 996 [104] та інші. 

Виокремлення вказаних груп нормативно-правових актів можна  здійснювати лише теоретично. На практиці вони застосовуються у взаємодії                до   адміністративно-правових   відносин   у    галузі    реклами,    які    потребують

регулювання.

Реклама, базуючись на принципах конкуренції, не повинна підривати довіру суспільства.  Вона  не  повинна  містити  інформації  або  зображень,  які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності.

 

Вся работа доступна по ссылке

https://mydisser.com/ru/catalog/view/32212.html  

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.