У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Зарубіжний досвід адміністративно-правового регулювання відносин у сфері функціонування залізничного транспорту

 

Розбудова ринкових відносин вимагає змін у організації управління усіма видами транспорту і, зокрема, залізничним. Для визначення пріоритетів майбутніх змін в управлінні доцільним буде звернення до світового досвіду моделювання управління залізничним транспортом.

Однією із сучасних світових тенденцій регулювання діяльності залізничного транспорту є поступовий відхід від сильного адміністративно-правового впливу на дану галузь господарства та поступова лібералізація управління ним.

Слід зазначити, Н.М. Колесникова говорить, що в багатьох розвинутих країнах залізничний транспорт ще в середині ХХ ст. втратив свій монопольний стан у зв’язку із загостренням конкуренції між різними видами транспорту на ринку транспортних послуг з перевезення, яка сприяла зниженню конкурентоспроможності залізниць та зумовила необхідність проведення реформ з метою адаптації залізничної галузі до функціонування в ринковому середовищі [122, c. 289]. Так, зокрема, Г.Д. Ейтутіс зазначає, що частка пасажирських перевезень на залізничному транспорті в країнах ЄС на сьогодні складає усього 8 % [104, c. 7].

При цьому в різних країнах світу застосовуються різні моделі управління залізничним транспортом, а звідси – і відповідні методи адміністративно-правового регулювання. Про це свідчить міжнародна практика реформування залізничного транспорту, яка базується на двох основних концепціях-моделях: вертикальної інтеграції та вертикального розподілу [83, c. 3].

Необхідно відмітити те, що багато процесів внутрішньої (внутрішньоорганізаційної) управлінської діяльності (маються на увазі управлінські технології), що здійснюється державними та недержавними компаніями аналогічні і не залежать від форми власності об’єкта управління. Питання постає у тому, щодо яких сфер діяльності транспорту доцільним є управління, що здійснюється недержавними компаніями, а які потребують управлінської діяльності держави. Ключовим моментом при визначенні особливостей певної моделі управління є частка певної форми власності.

 

Вся работа доступна по ссылке

https://mydisser.com/ru/catalog/view/17060.html  

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.