Быстрый переход к готовым работам
|
Лінгводидактична модель формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей засобами англійського фольклоруЗ урахуванням теоретичних позицій дослідження було розроблено лінгводидактичну модель формування СКК студентів мовних спеціальностей засобами АФ. Під моделлю розуміємо спрощений мисленнєвий або знаковий образ будь-якого об’єкта або системи об’єктів, що використовується як їх «замінник» або засіб оперування (в тому числі і навчання) [1]. Розроблена лінгводидактична модель дає змогу наочно представити навчально-виховний процес, спрямований на досягнення запланованого результату – формування СКК студентів мовних спеціальностей засобами АФ. Важливим у поданій моделі є урахування специфіки навчання у вищому педагогічному навчальному закладі, яка полягає в навчанні ІМ як спеціальності. Реалізацію моделі передбачено на 1-2 курсах факультетів іноземних мов. Лінгводидактична модель формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей засобами англійського фольклору обіймає такі етапи: пізнавально-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний та професійно-творчий. Графічна модифікація моделі формування СКК студентів мовних спеціальностей засобами АФ представлена в поданій нижче схемі
Вся работа доступна по ссылке |
|