Быстрый переход к готовым работам
|
Обґрунтування матриці фінансових стратегій і стратегічної картки формування капіталу торговельних підприємствСтратегічний набір - це система стратегій різного типу, що розробляються підприємством на певний період часу, які адаптовані до специфіки функціонування та розвитку підприємства, коректуються в залежності від впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, а також особливостей змін в стратегічних зонах господарювання, де працює підприємство, при цьому враховуючи рівень його перспектив на майбутнє [165, c.35]. Усі підходи до розробки стратегії організації зводяться до теоретичного аналізу у поєднанні з інтуїцією розробників, якими в першу чергу мають бути суб'єкти, що деталізують і реалізовують стратегію. Баранцевою С.М. запропоновано матрицю обґрунтування напрямів стратегічного управління прибутком торговельних підприємств, під час побудови якої враховується період життєвого циклу торговельного підприємства (підйом, стабілізація, падіння) та його ризик-позиція (консервативна, збалансована, агресивна), упровадження якої сприяє підвищенню прибутковості підприємства [166, c.4]. Для вибору оптимального варіанту фінансової стратегії використовують матричний метод. Матриця допомагає спрогнозувати «критичний шлях» підприємства на майбутній час, намітити допустимі межі фінансового ризику і виявити поріг можливостей підприємства. Існують такі пропозиції щодо побудови матриць: а) рядки – тип фінансової політики підприємства: консервативна, помірна, агресивна; стовпчики – сценарій розвитку подій: песимістичний, базовий, оптимістичний; б) рядки - альтернативи стратегії фінансування розвитку, які визначаються комбінацією базових фінансових переваг (ФП1 - доступність зовнішніх джерел фінансування через розвиток фінансового ринку; ФП2 - надійність інформаційних джерел та моделей діагностики і прогнозування розвитку підприємства; ФП3 - достатність коштів для інвестування в інші сфери бізнесу); стовпчики – рівень розвитку фінансово-економічного потенціалу підприємства – низький, середній, високий [167, c.106].
Вся работа доступна по ссылке |
|