Быстрый переход к готовым работам
|
Принципи і критерії відбору навчальних Інтернет-матеріалів для формування професійно орієнтованої читацької компетенціїУ попередньому розділі було закладено теоретичні основи формування у майбутніх викладачів ПОЧК з використанням Інтернет-ресурсів. Наступним кроком нашого дослідження є аналіз фахових потреб студентів магістратури і викладачів ІМ і визначення принципів відбору англомовних фахових Інтернет-джерел і критеріїв відбору гіпертекстів наукових / науково-популярних статей, які складають одиниці навчання в процесі формування зазначеної компетенції. Спочатку проаналізуємо фахові потреби студентів магістратури і викладачів ІМ, які були з’ясовані нами шляхом проведення анкетування на базі Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, Київського національного лінгвістичного університету, Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка в два етапи (дві серії відповідно): в лютому – квітні 2011р. і березні – квітні 2012 р. (з метою об’єктивності даних і залучення належної кількості респондентів). За С. О. Сисоєвою, Т. Є. Кристопчук [135, с. 138], вважаємо анкетування одним із доцільних методів педагогічного дослідження. Проведене нами письмове опитування було особистим, індивідуальним, анонімним. Запропонована нами анкета за формою є напіввідкритою; за змістом запитання є прямими [135, с. 139]. Проаналізуємо результати анкетування серед викладачів ІМ і аспірантів (всього 75 респондентів). Мета анкетування: визначити і проаналізувати потреби фахівців з викладання ІМ щодо читання автентичних англомовних фахових (електронних) періодичних видань
Вся работа доступна по ссылке |
|