Быстрый переход к готовым работам
|
Дослідження організаційно-економічного механізму управління конкурентоспроможністю підприємств роздрібної торгівлі споживчої коопераціїХарактерною особливістю ринкових відносин, що склалися на сьогодні в Україні, є те, що всі підприємства та організації, незалежно від форми власності, змушені по-новому розглядати проблеми щодо управління господарсько-фінансовою діяльністю. Виходячи з цього, спостерігається підвищення ролі та значення розробки конкурентної стратегії, як засобу досягнення мети, в процесі обліку, аналізу, планування та контролю функціонування підприємств. Конкурентна стратегія знаходить своє відображення в конкретних рушійних факторах, елементах ринкової діяльності. Правильний вибір конкурентної стратегії, на нашу думку, пов'язаний з організаційно-економічним механізмом управління конкурентоспроможністю, що заснований на врахуванні чинників та факторів конкурентоспроможності та співставленні поглядів споживачів та керівників підприємств щодо конкурентних переваг підприємств та організацій, їх бажаного та реального ринкового іміджу. Виходячи із сучасних поглядів на теорію конкуренції [174; 175] зазначимо, що вона являє собою обов‘язковий атрибут діяльності будь-якого підприємства, організації − як процес (суперництво, боротьба), як інструментарій і як механізм. Вибір сучасної конкурентної стратегії залежить, на нашу думку, від стадії життєвого циклу підприємства, та цілей, що покладаються на визначений період (табл. 2.10). Система споживчої кооперації України має багатовікову історію, здійснює свою діяльність в різних галузях. На теперішній час майже всі її підприємства знаходяться на стадії відродження і тому мають скеровувати свою діяльність на пошук додаткових інвестицій, нові стимули ділової активності та формування/відновлення стабільного позитивного іміджу.
Вся работа доступна по ссылке |
|