Быстрый переход к готовым работам
|
Динаміка показників фізичної підготовленості студентів за період навчання у вищому навчальному закладіФізичне виховання у ВНЗ покликано вирішувати наступні основні завдання: зміцнення здоров’я, розвиток фізичних якостей, формування рухових вмінь і навичок та спеціальної системи знань, усвідомлення адекватності засобів і методик, які застосовуються в педагогічному процесі. Про ефективність виконання завдань в більшості випадків, можна судити за показниками фізичної підготовленості, яка характеризується можливостями функціональних систем організму та рівнем розвитку фізичних якостей. У 1996 році Кабінетом Міністрів України затверджено положення про державні тести і нормативи оцінки фізичної підготовленості студентської молоді, за допомогою яких можна визначити рівень фізичної підготовленості (РФП), що має важливий вплив на стан здоров’я та успіхи у навчальній діяльності студентів. З метою з’ясування динаміки фізичної підготовленості упродовж навчання у ВНЗ, нами було проведено констатуючий експеримент, в ході якого визначався рівень фізичної підготовленості студентів на кожному курсі навчання у Технологічному університеті Поділля. Досліджувались показники РФП за результатами наступних випробувань: біг на 2000м (дівчата), 3000м (юнаки); біг на 100м; човниковий біг (4 х 9); згинання і розгинання рук в упорі лежачи; нахил тулуба вперед з положення сидячи; піднімання в сід за 1 хвилину; стрибок у довжину з місця. Виходячи із узагальнених результатів здачі випробувань здійснювався розподіл студентів за РФП на умовні групи, впродовж їх навчання на І, ІІ, ІІІ, ІV курсах. Вище названі випробування виявляють рівень розвитку окремих фізичних якостей. В ході експерименту вивчалися показники розвитку фізичних якостей студентів упродовж їх навчання у ВНЗ, що дає інформацію про динаміку фізичної підготовленості.
Вся работа доступна по ссылке |
|