Быстрый переход к готовым работам
|
Тенденції розвитку неформальної освіти дорослих у ФРНУ сучасних умовах під впливом сукупності соціально-економічних чинників роль неформальної освіти дорослих постійно зростає. Таке зростання має характер тенденцій. Так, у Великій Британії провідною тенденцією розвитку неформальної (несертифікованої) освіти дорослих є відродження традицій громадської освіти [54, с. 13]. Тенденції практики освіти дорослих у зв’язку із стрімкими змінами у житті суспільства, обумовлені сучасними реаліями, які висунули перед дорослими завдання адаптуватися до них, вміти находити й користуватися інформацією, розвивати відповідні здатності [29, с. 89]. Загалом, з урахуванням дуки фахівців з цієї галузі [20; 29; 50; 52; 174], провідні європейські тенденції сучасної неформальної освіти можна сформулювати так: 1. Зниження протистояння неформальної й державної формалізованої освіти, поступове встановлення відношення взаємодоповнення. 2. Розроблення нових технологій, вироблення нових стандартів, створених за результатами апробації у межах неформальної освіти з подальшим їх впровадженням у державну систему освіти та приватні навчальні заклади. 3. Активна участь роботодавців у створенні оптимальних умов для професійного та особистісного розвитку персоналу. 4. Підтримка розвитку навчальної діяльності людей третього віку з урахуванням демографічних змін.
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/39792.html |
|