У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Оцінка особливостей кадрового забезпечення Ялтинського регіону

Неможливо зрозуміти та здійснити оцінку особливостей кадрового забезпечення, не проаналізувавши структуру кадрового забезпечення Великої Ялти, ядром якої є курортна агломерація.

Курортна агломерація населених пунктів Великої Ялти склалась впродовж десятиліть та розвивалася як єдина просторово-територіальна структура.

         Всі населені пункти Великої Ялти зв’язані між собою однією інфраструктурою (транспортна мережа, водопровід, каналізація, газопровід, електричні і телефонні мережі), єдиною структурою судової, правоохоронних органів, управлінських і експлуатаційних служб (суд, прокуратура, міліція, податкова інспекція, органи архітектури і землеустрою, органи охорони навколишнього середовища і пам'ятників, управління економіки, освіти, культури, спорту, курортами і комунального господарства.

Адміністративно-територіальний устрій частини території Південного берега Криму - Велика Ялта від смт. Форос до смт. Гурзуф законодавчо закріплено Указом Президії Верховної Ради Української РСР «Про внесення змін до адміністративного районування Української РСР по Кримській області» від 04 січня 1965 року [213].

         Вищезазначений Указ містить положення про залишення наступних міст обласного підпорядкування: м. Ялта з м. Алупка і смт. Гурзуф, Масандра, Лівадія, Гаспра, Корєїз, Сімеїз, Форос. Даний адміністративно-територіальний устрій не зазнав змін з 1965 р. і має на сьогоднішній день наступний вигляд: до складу регіону Великої Ялти входять 2 міста, 21 селище та 9 сіл [204].

Спираючись на одні із останніх досліджень визначення меж кордонів регіональних утворень [38, с. 37], використання серед регіоно­утворюючих факторів економіко-фінансової достатності регіону та управління ним як соціально-економічним утворенням, відносно досліджуваного регіону Великої Ялти, на наш погляд слід вважати доцільними і зараз.

На території Великої Ялти діють 2 міських (Ялтинська, Алупкінська) і 7 селищних (Гурзуфська, Массандровська, Лівадійська, Гаспрінська, Кореїзька, Сімеїзька, Фороська) рад. Деякі селищні ради об'єднують в собі по декілька населених пунктів і виконують функції їх місцевих органів влади. Так, Гурзуфська об'єднує 5 селищ, Массандровська – 5, Лівадійська – 8, Сімеїзька – 7, Фороська – 3 селища. Не порушують чинного законодавства і діють в межах своєї компетенції тільки Алупкинська міська, Гаспрінська і Кореїзька селищні ради, оскільки представляють інтереси громади одного населеного пункту.

Виконавчі органи Ялтинської міської ради – 149 осіб. Депутатів Ялтинської міської ради – 40 чол. Депутатів Алупкінської міськради і селищних рад Великої Ялти – 201 особа [147].

Крім того, Ялтинська міська рада і Ялтинський міський Голова обрані від усієї території Великої Ялти і представляють інтереси всіх виборців регіону. Але Ялтинська міська Рада і Ялтинський міський голова ніякого правового впливу на ухвалення рішень Алупкінської міської і селищних рад не мають, а також виконавчий комітет Ялтинської міської ради не має правового впливу на ухвалення рішень виконавчими комітетами Алупкінської міської і селищних рад. Перш за все, це стосується питань містобудування, екології і землекористування, що приводить до хаотичності забудови і безликості курорту, до ухвалення малоефективних рішень. Всі вище перелічені ради є юридичними особами і зареєстровані у визначеному законом порядку [147].

На території курортно-туристичного регіону Великої Ялти питаннями кадрового забезпечення займаються Управління праці та соціального захисту виконкому Ялтинської міської ради та міський Центр зайнятості.

Управління праці і соціального захисту виконкому Ялтинської міської ради аналізує демографічний стан регіону, забезпечує розробку балансу трудових ресурсів міста, відстежує ситуацію на ринку праці, проводить моніторинг створення нових робочих місць, попиту і пропозиції робочої сили на регіональному ринку праці. Отримані результати роботи подають для аналізу до Міністерства праці та соціальної політики АР Крим.

З метою оперативного реагування на кадрову динаміку в регіоні, Управління праці і соціального захисту Ялтинської міської ради здійснює роботу з розширення напрямів професійного навчання за робочими професіями і спеціальностями, що затребувані на ринку праці [176].

До основних напрямів діяльності міського центру зайнятості належать: сприяння працевлаштуванню населення; забезпечення реалізації заходів соціального захисту незайнятого населення, яке звернулося в службу зайнятості; забезпечення раціонального використання засобів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; участь в розробці проекту Програми зайнятості населення і забезпечення її реалізації з питань, що знаходяться в його компетенції; аналіз і прогнозування динаміки чисельності громадян, які звернулись за отриманням соціальних послуг, обсягів надання цих послуг; внесення пропозицій, спрямованих на зростання обсягів і поліпшення якості послуг [147].

Управління та Центр – це структурні підрозділи місцевого рівня, які підпорядковані республіканським підрозділам відповідно до напряму діяльності у межах АР Крим.

Взагалі територіальне утворення Великої Ялти в структурі Кримського регіону враховує внутрішню регіональну економічну спеціалізацію Автономної Республіки Крим, визначену специфікою розміщення продуктивних сил півострова,  виділяє як один із рекреаційних субрегіонів.

 

 

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/38253.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.