Быстрый переход к готовым работам
|
Хронологія розвитку курикулуму початкової освіти в Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної ІрландіїСтановлення і розвиток початкової школи у Сполученому Королівстві з моменту її перетворення у масовий навчальний заклад зразка ХХІ століття відбувався поетапно, відповідно до змін у соціально-економічному житті британського суспільства та під впливом педагогічних теорій. Серед британських учених, які займалися вивченням питання історії розвитку курикулуму початкової школи, слід відзначити К. Річардса (Colin Richards). Досліджуючи офіційні документи, згідно яких відбувалися зміни в курикулумі, учений виокремив такі періоди його розвитку в Англіїї та Уельсі:
Перший період, на думку вченого, розпочався у 1862 р., коли центральний уряд взяв під свій контроль процес розбудови курикулуму елементарної школи. Всі положення про реформи в полі курикулуму початкової освіти були зазначені в Оновленому кодексі проектів і інструкцій комітету тайної ради з питань освіти (Revised Code of Minutes and Regulations of the Committee of the Privy Council on Education – Revised Code). Суть реформ полягала у запровадженні шестирічного терміну навчання в елементарній школі, розробленні навчальних програм з читання, письма й арифметики для кожного етапу навчання. Знання з цих трьох предметів, формування навичок шиття у дівчат ставали обов’язковими для всіх шкіл, які бажали отримати державні гранти. Обов’язковим для елементарних шкіл цього періоду був зв’язок із офіційними релігійними спільнотами або запровадження в розклад навчання читання священного письма кожного дня. Викладання інших предметів, окрім зазначених, не заборонялося але водночас і не було вимогою з боку державних установ. Ключовою характеристикою першого періоду К. Річардс називає залежність фінансування елементарних шкіл та визначення розміру заробітної плати вчителів від результатів навчальних досягнень учнів, продемонстрованих ними на екзаменах наприкінці навчального року. Початком другого періоду розвитку курикулуму елементарної школи в Англії слід вважати, на переконання К. Річардса, скасування положення про «оплату праці вчителів за результатами» в 1897 р., що інтенсифікувало подальший розвиток початкової освіти. Інноваційним було те, що вперше в історії початкової освіти Сполученого Королівства (Англія, Уельс) центральний уряд почав процес упорядкування курикулуму шляхом формування його цілей. Цілі передбачали: 1) процес навчання, визначений курикулумом, повинен сприяти розвитку інтелекту учня, формуванню і загартовуванню його характеру; 2) забезпечити учня практичною і розумовою підготовкою до опанування професії; 3) акцентувати увагу на формуванні навичок спостереження, аргументації як важливих компонентів процесу мислення; 4) покращити якість знань з історії, літератури, законів природи й основ здоров’я; 5) розвивати позитивне ставлення до навчання: зацікавленість, працьовитість, самоконтроль, наполегливість і лояльність [301, с. 59].
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/39793.html |
|