Быстрый переход к готовым работам
|
Знання як основна складова компетенції підприємстваАвторське розуміння компетенції як унікальної сукупності знань, навичок та досвіду у поєднанні із технологіями і ресурсами забезпечують неповторність підприємства у конкурентному середовищі дозволило наголосити, що знання є невід’ємною сутністю компетенції підприємства, підґрунтям її формування. Знання є основною складовою компетенції; інші її складові – вміння, навички і досвід – теж формуються на основі знань в процесі навчання та використання отриманих знань у професійній діяльності. Знання є джерелом формування компетенції персоналу. Одержані під час навчання знання, а також здобуті в процесі професійної діяльності вміння, навички і досвід, визначають особливості професійної поведінки працівників та впливають на успішність виконання певної діяльності. В результаті знання, наряду із іншими складовими, формують компетенцію персоналу. Проте знання є динамічною субстанцією, яка формується в результаті проходження циклу знань. Індивідуальні знання (знання персоналу) трансформуються в корпоративну форму шляхом накопичення та передавання знань від одного носія до іншого та стають підґрунтям виникнення компетенції підприємства. Таким чином, знання, носієм яких є персонал підприємства, перетворюються на ключові компетенції підприємства, які дозволяють підприємству успішно конкурувати (рис. 1.12). Дослідження сутності знань та їхньої ролі в процесі формування компетенції підприємства потребує, перш за все, термінологічного визначення знання як складної економічної категорії.
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/13732.html |
|