Быстрый переход к готовым работам
|
Ідентифікація компетенції шляхом аналізу руху знань на підприємствіРух знань всередині підприємства, їхнє одержання, передавання та перетворення у необхідну користувачу форму, а також навчання з метою передачі накопиченого досвіду здійснюється за чотирма напрямами руху знання, які становлять цикл знань. Цикл знань складається з процесів екстерналізації, комбінування, інтерналізації та соціалізації знань [358]. Соціалізація (socialization) – це процес передавання прихованих знань серед співробітників підприємства. Така передача знання здійснюється без використання мови, шляхом, наприклад, спостереження однієї людини за іншою. Екстерналізація (externalization) – процес перетворення прихованого знання у явне. Цей вид перетворення здійснюється за допомогою широкого спектра методів одержання знань, які містять в своєму арсеналі незвичне використання мови, дискусій, метафор, аналогій, асоціативних рядів тощо. Комбінування (combination) – традиційний спосіб передачі явних, кодифікованих знань від однієї особи іншій за допомогою книг, лекцій, журналів, періодичних видань, інформаційних технологій. Інтерналізація (internalization) – перетворення явного знання в приховану форму, наприклад, за допомогою практичного виконання якої-небудь діяльності: навчання дією (learning by doing). Серед процесів руху знань нами окремо виділено місце виникнення компетенції підприємства. Вона перебуває в галузі некодифікованих і непоширених знань, на перетині процесів соціалізації і екстерналізації. Саме розвиток цих процесів дозволяє створити умови для формування компетенції та її використання. Схему циклу знань, на якій окремо зображено галузь виникнення компетенції, подано на рис. 2.2.
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/13732.html |
|