Быстрый переход к готовым работам
|
Структурно-функціональна модель формування економічної культури учнів загальноосвітньої школиУ процесі реалізації формувального експерименту нами розроблена структурно-функціональна модель формування економічної культури учнів. Структурно-функціональна модель формування економічної культури учнів представлена нами на схемі (рис. 2.1) та розширених схемах (рис. 2.2 - 2.4). Нижче проаналізуємо основні складові структурно-функціональної моделі формування економічної культури. Соціальний запит формування економічної культури визначено в директивних документах про освіту [94]. Стратегічною метою сучасної освіти є створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, що передбачає увагу до її всебічного, практично спрямованого розвитку формування соціально-адаптованої особистості, а отже – підвищується значення формування економічної культури. Для реалізації поставленої мети і завдань ми визначили навчально-методичне забезпечення процесу формування економічної культури. Нами проаналізовано наявні програми з економічних дисциплін, які пропонуються для навчання у школі, їх методичне і матеріальне забезпечення, можливі міжпредметні зв’язки і можливості використання додаткового матеріалу при вивченні економіки. На основі проведеного дослідження методичного і матеріально-технічного забезпечення економічної освіти, ми створили схему змістовного ядра моделі формування економічної культури.
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/451650.html |
|