Быстрый переход к готовым работам
|
Особливості організації туристичної діяльності та її вплив на бухгалтерський облік і контрольТуристична галузь є невід’ємною складовою світового ринку, посідає друге місце у світовому господарстві після комп’ютерної та електронної промисловості, випередивши такі галузі, як нафтопереробна та автомобілебудівна. В Україні є об’єктивні передумови, щоб стати однією з найбільш розвинутих країн світу у туристичному відношенні. Адже держава має вигідне геополітичне розташування, володіє значним туристично-рекреаційним потенціалом. Метою даного дослідження є висвітлення особливостей притаманних туристичній сфері та встановлення головних факторів, які впливають на процес бухгалтерського відображення туристичної діяльності. Питанню особливостей туристичної діяльності приділяли увагу такі дослідники як: Н.В. Чорненька [226], В.А. Квартальнов [88], А. С. Кусков [113], поряд з тим, питанню впливу факторів на процес бухгалтерського обліку приділяли увагу лише Н.М. Петрова [159] та І. Єгорова [70]. При цьому І. Єгорова [70] розглядає вплив форми туризму, а Н.М. Петрова [159] – організаційно-правової форми підприємства в галузі туризму. Але, існують й інші фактори, які здійснюють вплив на облікове відображення операцій в туристичній діяльності. Перед тим, як вести мову про особливості організації туристичної діяльності необхідно зазначити, що туристичній індустрії притаманні досить специфічні риси. Розглянемо їх на рис. 1.12. Рис. 1.12. Особливості туристичної індустрії [225, с. 11]
Тобто, особливостями туристичної індустрії є нерозривність процесу виробництва та споживання. На відміну від звичайних споживчих товарів, які постачаються до місця перебування (помешкання) споживача, основні туристичні послуги надаються там, де знаходяться об’єкти інтересу туристів (туристичні об’єкти), що викликає необхідність подорожей з метою таких послуг [67, с. 15]. Друга особливість туристичного споживання пов’язана з ринковим середовищем туристичного бізнесу, яке має особливий, часто культово-інтелектуальний характер, хоча туристичний ринок включає і придбання матеріальних предметів споживання, у тому числі товарів культової і культурологічної спрямованості, що відображають історичну, національну, соціологічну та іншу специфіку місця відвідування туристів. У цьому сенсі туристичне споживання і ринок туристичних послуг несуть у собі особливу культурологічну спрямованість, пізнавально-романтичний аспект, а туристична послуга має невловимий, нематеріальний характер, хоч і справляє глибоке емоційне враження. Прикладом може слугувати висока пізнавальна сила впливу розповіді екскурсовода. Третя особливість туристичного споживання пов’язана з тим, що надання туристичних послуг обумовлене договором купівлі-продажу конкретного туру. За таким договором одна сторона (туроператор, турагент) за узгоджену плату зобов’язується забезпечити надання замовленого іншою стороною (туристом) комплексу туристичних послуг, тобто туристичного продукту.
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/542347.html |
|