У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Формування собівартості туристичного продукту

Актуальність проблеми формування собівартості туристичного продукту обумовлена існуванням такої проблеми у вітчизняній туристичній галузі, як невідповідність якості туристичних послуг цінам на них, що зумовлює недоотримання доходів від міжнародного туризму в сумі 13,3 млрд. дол. щороку. А надходження від туризму в іноземній валюті становить трохи більше 1 % експортної виручки всієї торгівлі країни. Тоді, як в Іспанії міжнародний туризм дає 17 млрд. доларів США доходу, що дорівнює 30% від суми доходів щорічного експорту цієї країни, в Італії – 11%, у Данії – 8%, Австрії – 8%, які надходять від експорту товарів за кордон. Така ситуація зумовлює необхідність вивчення та узагальнення складних і різноманітних процесів туризму в зарубіжних країнах, що дасть можливість використати в Україні всі сучасні форми розвитку туристичної індустрії за кордоном, адаптуючи їх з урахуванням історичних, соціально-економічних, культурних і природно-географічних умов нашої держави.

У зв’язку з цим метою дослідження є визначення та порівняння основних положень нормативних документів, які регулюють процес формування туристичних послуг в різних країнах.

В Україні питаннями формування собівартості займалися такі науковці як: А.В. Сметанко [194], Р.І. Балашова [5, 6], О.С. Кішка [91],  І.М. Пожарицька [165], та ін.

 

 

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/542347.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.