Быстрый переход к готовым работам
|
Формування собівартості туристичного продуктуАктуальність проблеми формування собівартості туристичного продукту обумовлена існуванням такої проблеми у вітчизняній туристичній галузі, як невідповідність якості туристичних послуг цінам на них, що зумовлює недоотримання доходів від міжнародного туризму в сумі 13,3 млрд. дол. щороку. А надходження від туризму в іноземній валюті становить трохи більше 1 % експортної виручки всієї торгівлі країни. Тоді, як в Іспанії міжнародний туризм дає 17 млрд. доларів США доходу, що дорівнює 30% від суми доходів щорічного експорту цієї країни, в Італії – 11%, у Данії – 8%, Австрії – 8%, які надходять від експорту товарів за кордон. Така ситуація зумовлює необхідність вивчення та узагальнення складних і різноманітних процесів туризму в зарубіжних країнах, що дасть можливість використати в Україні всі сучасні форми розвитку туристичної індустрії за кордоном, адаптуючи їх з урахуванням історичних, соціально-економічних, культурних і природно-географічних умов нашої держави. У зв’язку з цим метою дослідження є визначення та порівняння основних положень нормативних документів, які регулюють процес формування туристичних послуг в різних країнах. В Україні питаннями формування собівартості займалися такі науковці як: А.В. Сметанко [194], Р.І. Балашова [5, 6], О.С. Кішка [91], І.М. Пожарицька [165], та ін.
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/542347.html |
|