Быстрый переход к готовым работам
|
Стан роботи з виховання здорового способу життя у педагогічній практиці дошкільного навчального закладу та початкової школиЗ метою виявлення практичного стану досліджуваної проблеми, ми провели констатувальний етап експерименту. Експериментальною базою дослідження стали навчальні заклади м. Кам’янця-Подільського Хмельницької області (ЗОШ № 12; ДНЗ № 23); м. Хотин Чернівецької області (ЗОШ № 2; ДНЗ „Сонечкоˮ, НВК „Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І ступеняˮ). Усього на різних етапах дослідженням було охоплено 488 старших дошкільників та 656 молодших школярів, 154 педагоги. Констатувальний етап експерименту складався з двох частин. Метою першої частини було з’ясування стану наступності у змісті виховання здорового способу життя старших дошкільників та молодших школярів; виявлення рівня теоретичної та практичної підготовленості вихователів дошкільного навчального закладу, вчителів початкової школи до роботи з формування здорового способу життя дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, з виховання у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я. У ході першої частини констатувального етапу експерименту використовувалися такі методи: аналіз програм для дітей старшого дошкільного віку та першого класу на предмет наступності у вихованні здорового способу життя дітей досліджуваного віку; спостереження за навчально-виховним процесом у дошкільному навчальному закладі та початковій школі; вивчення педагогічної документації; опитування та анкетування вихователів та вчителів; кількісна і якісна обробка результатів.
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/40113.html |
|