Быстрый переход к готовым работам
|
Організаційно-методичні умови забезпечення наступності у вихованні здорового способу життя старших дошкільників та молодших школярівАналіз психолого-педагогічної літератури з досліджуваної проблеми, результати констатувального етапу експерименту довели необхідність і доцільність обґрунтування і проведення організаційно-методичної роботи із забезпечення наступності у вихованні здорового способу життя старших дошкільників та молодших школярів. Мета формувального етапу експерименту полягала у підготовці вихователів дошкільних закладів, вчителів початкової школи і батьків до поглибленої роботи із зазначеної проблеми, у доборі й обґрунтуванні методів, які доречно включити в методику роботи в дошкільному закладі та початковій школі, у розробці та експериментальній перевірці методики забезпечення наступності у вихованні здорового способу життя старших дошкільників і молодших школярів. У процесі формувального етапу експерименту було виконано такі завдання:
Забезпечення наступності у вихованні здорового способу життя старших дошкільників та молодших школярів у процесі експериментальної роботи здійснювалася за сукупністю методичного забезпечення здоров’язбережувальної діяльності старших дошкільників та молодших школярів. Результати вивчення практичного стану наступності з виховання здорового способу життя дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів дозволили визначити організаційно-педагогічні умови, які б забезпечили ефективність її реалізації у змістовному та організаційному напрямах. Основними з них є такі: узгодження завдань, змісту програмового матеріалу (поступове ускладнення, розширення і поглиблення тих знань, умінь і навичок, які засвоєні на попередньому етапі, перспективна спрямованість на вимоги наступного етапу навчання); узгодження методів, форм організації виховання здорового способу життя старших дошкільників та молодших школярів, урахування в їх виборі закономірностей психічного розвитку дітей досліджуваного віку; готовність вихователів та вчителів до забезпечення наступності (знання вихователями шкільної програми та методики організації навчально-виховного процесу в початковій школі, а вчителями – дошкільної, урізноманітнення роботи з батьками) та співпраці у досягненні ефективності навчально-виховного процесу; педагогічна просвіта батьків, залучення їх до виконання освітньо-виховних завдань, різних видів діяльності дітей зі збереження здоров’я, створення відповідної матеріальної бази і умов для організації різних видів здоров’язберігаючої діяльності дітей.
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/40113.html |
|