У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Обґрунтування педагогічних умов виховання доброзичливого ставлення до людей різних національностей у дітей старшого дошкільного віку в поліетнічному середовищі

Педагогічні умови розглядаються у фаховій літературі як сукупність об’єктивних і суб’єктивних факторів, необхідних для забезпечення компонентів виховної системи [51, с. 111]. Г. В. Бєлєнька наголошує, що педагогічні умови полягають у постійній наявності виховної мети у діяльності дітей, що визначається вихователем і неухильно ним дотримується [41, с. 58]. Тобто, під педагогічними умовами науковці розуміють чинники, що забезпечують ефективність навчально-виховного процесу для досягнення кінцевої мети із запланованим результатом. Відсутність спеціальних педагогічних умов, зауважує Т. І. Поніманська, негативно позначається на формуванні особистості: коли не виховують батьки та педагоги, то починають „виховувати” випадкові люди, засоби масової інформації тощо [205, с. 7].

Отже, педагогічні умови виховання доброзичливого ставлення до людей різних національностей у дітей старшого дошкільного віку в поліетнічному середовищі визначаємо як сукупність чинників, які відображають організацію та педагогічне забезпечення цього процесу, обов’язкове дотримання яких сприяє підвищенню його ефективності.

Для виявлення комплексу педагогічних умов, необхідних для підвищення ефективності процесу виховання доброзичливого ставлення до людей різних національностей у дітей старшого дошкільного віку в поліетнічному середовищі, нами було проаналізовано державні документи – Закон України „Про дошкільну освіту”, Базовий компонент дошкільної освіти в Україні (1999, 2012), діючі програми навчання та виховання дітей в дошкільних навчальних закладах; наукові праці з цієї проблеми, а також реальний стан вихованості доброзичливого ставлення до людей різних національностей у старших дошкільників на констатувальному етапі експерименту.

Аналіз вимог „Базового компонента дошкільної освіти в Україні” (1999, 2012 рр.) показав, що у стандартах дошкільної освіти означена проблема висвітлена у двох напрямках: у пізнанні дитиною власного „Я” (сфера „Я сам”) та у пізнанні умов життя, від яких її „Я” залежить і на які воно так чи інакше впливає (сфери „Культура”, „Люди”). В оновленому варіанті „Базового компонента дошкільної освіти в Україні” (2012 р.) ці питання знайшли відображення в змісті освітньої лінії „Дитина в соціумі”. Ми констатували, що збережено стартегічний напрям стандарту дошкільної освіти на виховання у дітей дошкільного віку доброзичливого ставлення до людей різних національностей (Див. додаток З).

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/564282.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.