У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Методика роботи з виховання доброзичливого ставлення до людей різних національностей у дітей старшого дошкільного віку в поліетнічному середовищі

Відповідно до порушеної проблематики було здійснено розробку комплексної методики виховання доброзичливого ставлення до людей різних національностей у дітей старшого дошкільного віку в поліетнічному середовищі. Добір методів й оптимальних умов, за яких цей процес відбуватиметься ефективніше, здійснювався з опорою на наукові дослідження в царині дошкільної педагогіки, результати констатувального етапу експерименту й узагальнений досвід роботи дошкільних навчальних закладів Республіки Крим, що слугували базою дослідження.

Відповідно до педагогічних умов розроблено методику „Сходинки доброзичливості”, в основу якої покладено ключові положення парціальної програми „Я – людина” (С. А. Козлова), етнокультурної програми „Я – українець” (К. Л. Крутій), регіональних програм: „Культура та традиції народів Криму” (Л. І. Редькіна), „Українське народознавство в дошкільному закладі” (А. М. Богуш), „Кримський віночок” (М. А. Араджіоні, Е. Ф. Кемілєва, Л. Г. Мухоморина, Л. М. Тригуб) (Див. додаток Л).

Експериментальна робота будувалась на основі наступних теоретичних положень:

1) особливості старшого дошкільного віку (емоційна чуйність, пластичність психіки, відкритість суспільним впливам, емпатія та ін.) створюють належне підґрунтя для виховання в них доброзичливого ставлення до представників тих народів, що проживають поруч з ними;

2) ефективне виховання доброзичливого ставлення до людей різних національностей відбувається за умов, коли воно природно вплітається в життя групи і пов’язується з інтересами, бажаннями, мотивами, очікуваннями дітей;

3) залучення дитини до культури відбувається в активній творчій діяльності через привласнення суспільно-історичного досвіду, втіленого в матеріальних та духовних цінностях.

Під час формувального етапу експерименту значної уваги надавали облаштуванню виховного середовища, яке було б здатне ініціювати діяльність дітей, адже її об’єкти, засоби та мета задаються предметним середовищем; забезпечували можливість взаємодії дітей між собою і з дорослими, що сприяло формуванню в них навичок колективної роботи; сприяли створенню „зони найближчого розвитку” дитини.

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/564282.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.