У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Інструментарій геймплею та жанри відеоігор

Типологія відеоігор є актуальною і водночас маловивченою, що зумовлено як відносно молодою історією вивчення цього явища, так і швидким розвитком інформаційно-комунікаційних технологій. Жанр як тип соціокультурної конвенції є традиційною формою для різних типів комунікації – письмової, усної, цифрової, художньої. На відміну від літературної та журналістської генології, система жанрів відеоігор ґрунтується на поодиноких наукових розвідках та спробах фахівців ігрової індустрії. Більшість ігрових журналів та спеціалізованих порталів намагається вивести власну класифікацію відповідно до контексту, 56 у якому працює ресурс. Різні класифікації відеоігор спираються на різні підходи та технологічні етапи розвитку жанрової системи, тому можуть бути збагачені уточненнями за різними критеріями. Наприклад, за критерієм – кількість гравців (однокористувальна, багатокористувальна, масова); типом рецепції (вербальна, візуальна, слухова, мультимедійна); типом платформи (консольна, комп’ютерна, мобільна, мультиплатформова). Жанри відеоігор формувалися розробниками на основі популяр них схем ігрового інструментарію з додаванням нових технологічних підходів та творчих рішень, тому синтезовані форми, що поєднують декілька жанрів, є найбільш поширеними. Так утворювалися групи схожих відеоігор, що варіювалися навколо повторюваної схеми. Дослідник з університету Мельбурну Томас Ч. Апперлі слушно зауважив, що сучасна жанрова система відеоігор сформована індустрією відеоігор досить вільно. Розглядаючи відеогру як нову медіа-форму, автор порушує важливу проблему пошуку конститутивної жанрової характеристики відеоігор, дискутуючи з прихильниками наратологічного підходу до аналізу відеоігор та прихильниками людології [Див.докл. 66]. Сьогодні означена проблема залишається актуальною. Жанрову домінанту відеогри визначатимемо на основі аналізу теоретичної літератури, висновків розробників ігрової індустрії та аналізу відеоігор, що є світовими лідерами продажу. Для проведення дослідження було використано комплексну методологію, а саме: методи опису, порівняння, аналогії, екстраполяції на основі підходів структуралізму, доповнених аналізом вибірки рейтингових ігрових проектів із систематизацією даних та лінгвістичним методом семантичної кореляції під час визначення дефініцій. Предметом аналізу є 25 ігрових проектів, світові лідери продажу відеоігор. Для визначення поширеності відеогри обрано критерій: кількість завантажень (пороговий показник – 1 мільйон завантажень). У роботі використано статистичні дані онлайн сервісу цифрового поширення комп’ютерних ігор та програм «Steam» (компанія «VALVE»), що посідає 57 першу позицію за кількістю активних користувачів на світовому ринку відеоігор, що отримані за допомогою інтерфейсу прикладного програмування Steam API, а також дані онлайн сервісу поширення відеоігор «Blizzard.battle.net», що посідає другу позицію за кількістю активних користувачів на світовому ринку (компанія «Blizzard»; Store.steampowered.com та Battle.net).

 

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/516675.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.