Быстрый переход к готовым работам
|
Гейміфікація та серйозні ігри в цифрову епохуЯк ми вже зазначали вище, спільне походження від англо-саксонського «gameng», «gamong», що перекладається як «спорт» або «гра», мають три близькоспоріднені лексеми «game», «gaming» та «gambling». Слово «gaming», що має як герундій, яскраво виражену процесуальність і означає «дію», «процес гри» у ХХI столітті збагатилося додатковими відтінками значень, що зумовило появу нового терміна. Гейміфікація (iгрофiкацiя, геймізація), у дослівному перекладі з англійської «ігрофікація», термін, що набув популярності у 2010 році та спочатку означав використання підходів, характерних для комп’ютерних ігор в неігрових процесах під час створення програмного забезпечення та веб-сайтів з метою підвищення залученості користувачів. У найширшому семантичному значенні гейміфікацію визначають як «використання ігрових елементів та ігрових механік в неігровому контексті» [134, с. 36]. За невеликий період свого існування гейміфікація стала активно застосовуватися в рекламі та зв’язках з громадськістю для мотивації співробітників, збільшення попиту на товари та послуги за рахунок програм лояльності, залучення нових клієнтів та прихильників, для роботи в системі іміджу.
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/516675.html |
|