У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Аналіз та інтерпретація результатів дослідження психологічних особливостей розвитку творчих здібностей старших дошкільників

Відповідно до розробленого емпіричного дослідження з метою виявлення особливостей розвитку творчих здібностей старших дошкільників на етапі констатувального експерименту було отримано кількісні та якісні результати, що потребують аналізу та інтерпретації.

Було попередньо проведено збори батьків та працівників закладів дошкільної освіти з метою доведення інформації щодо експерименту, який буде проводитися на базі цих навчальних закладів впродовж навчального року. На початку з метою отримання загального уявлення про особливості розвитку творчих здібностей старших дошкільників було проведено анкетування. Анкета вміщувала п’ять питань, які характеризували розвиток творчих здібностей старших дошкільників за критеріями та мали односкладні відповіді, що відповідали відповідним рівням.

Рис. 2.2.1. Результати анкетування батьків

По завершенню анкетування нами було отримано такі результати: дуже високий рівень виявився у 11 (6,7%) дітей. Батьки цих дітей вважали, що їх дитина має жваве мислення та може легко продовжити розповідь з залученням власного досвіду та припущень щодо теми, яка цікавить дитину. Вміють вправно долучати здогадки та уяву, припущення, генерують можливі зміни та якості. У 32- х (19,5%) дітей батьки розцінили розвиток творчих здібностей як високий та були впевнені, що їх діти проявляють всебічний інтерес до поставленого завдання, враховують деякі фактори у разі прийняття рішень, можуть вносити щось нове у поставлене завдання, переходити від одного способу поставленого завдання до іншого. Під час гри батьки таких дітей помічали, що діти утворюють нові рими, уявляють можливі зміни дійсності та створюють фантастичні ідеї.

До середнього рівня розвитку творчих здібностей старших дошкільників за результатами анкетування було віднесено 52 (31,7%) дитини. На думку батьків, такі діти у повсякденній своїй діяльності могли розглядати предмет з різних

 

сторін, але не приділяти цьому значення, придумувати нові ідеї, але лише відповідно до тих іграшок і матеріалів, з якими вони займаються, могли залучати до гри предмети замінники. Нові рими і сюжети створюють рідко, а ідеї – стандартні та шаблонні. На низькому рівні виявилося 37 (22,6%) дітей. На думку батьків, їх діти не бачать варіації використання предмету, а тільки за прямим його призначенням. Під час гри не вигадують нові сюжети, не переносять способи дій з одного виду діяльності на інший, чекають допомоги або просять, щоб з ними погралися батьки, і не вміють робити припущення та прогнозування майбутньої зміни дійсності.

 

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/564491.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.