Быстрый переход к готовым работам
|
Сучасні тенденції розвитку теорії політичного іміджуВивченням іміджу сьогодні займаються соціологи, політологи, психологи, маркетологи. Включення досліджень іміджу в рамки різних наук ускладнює теоретико-методологічне обґрунтування виділення його як самостійного феномену. На думку деяких дослідників, рефлексія іміджу в рамках гуманітарних наук дозволяє виділити «соціологію іміджу» у якості спеціальної теорії середнього рівня, в рамках якої і повинні інституціоналізуватися всі комплексні теоретичні розробки [23]. Інші вчені порушують питання про необхідність формування загальної теорії іміджу та її філософсько-методологічної бази. Не до кінця визначеним залишається статус іміджелогії у структурі наукового знання. Її виникнення пов’язано з сучасними тенденціями, які демонструють зацікавленість громадськості у вивченні ефективних прийомів конструювання та розвитку іміджу. Більшість праць з іміджелогії, ґрунтуючись на досягненнях окремих наук (політології, соціальної психології, культурології), мають прикладний характер. При цьому ряд науковців розділяють позицію, згідно з якою іміджелогія не повинна розвиватися як дисципліна, що має тільки прикладний характер: її завдання ширші та масштабніші – створити фундаментальну теорію іміджу. На підтвердження останньої тези свідчить збільшення суспільного та наукового інтересу до проблематики іміджу в цілому. Президент Академії іміджелогії, яка функціонує з 2003 року у Російській Федерації, О. Петрова структурно представляє іміджелогію у єдності «загальної теорії, прикладних питань та практичних технологій іміджмейкінгу» [124]. На її думку, теоретико-методологічні завдання іміджелогії полягають у розкритті положення іміджу у сучасному наукознавстві, вивченні його особливостей, створенні методології вивчення. Отже, сьогодні окремі автори досліджують шляхи інституціоналізації політичної теорії іміджу в рамках комплексної дисципліни іміджелогії. Проте й досі існують певні складнощі в дослідженні сутності зазначеної дисципліни, що пояснюється з відсутністю чітко розробленого предмету, єдиного понятійного апарату, законів та методик. Отже, говорити про іміджелогію як зрілу наукову дисципліну ще зарано.
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/296879.html |
|