У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Сутність та структура крос-культурних цінностей у дітей молодшого шкільного віку

Ключовими поняттями нашого дослідження є „цінність”, „культура”, „крос-культурні цінності”. Навколо них будуватиметься логічна структура розуміння

 

застосування даних визначень у практиці науково-педагогічного дослідження. Складовою терміну „крос-культурні цінності”, що не знайшов дотепер висвітлення, залишається компонент „крос” (від англ. „cross”). За своїм морфологічним статусом даний англійський префікс утворює поняття, що в перекладі означає: перетинати, переходити [43, с. 658]. Проте поняття „цінність” широко використовується у філософських, культурологічних, соціологічних, психологічних і педагогічних наукових джерелах для позначення загальнолюдського, культурного, соціального значення визначених явищ дійсності, об’єктів людського сприйняття і діяльності [117, с. 168].

 

Становлення аксіології пов'язують з ім’ям Р. Лотце (ХІX ст.), який увів до наукового обігу поняття „значущість” як специфічну характеристику змісту мислення, а в контексті естетики й етики вперше використав категорію „цінність”. Згідно з Р.Лотце, цінність існує лише в її значущості для суб’єкта і не є продуктом його волевиявлення: вона є об'єктивним як загальновизнана форма бажання і поводження [163].

 

За сучасним філософським словником І.Андрущенко, О.Вусатюка, С. Лінецького, цінність являє собою явище і процеси духовного і матеріального

 

28

 

характеру, які володіють ознаками позитивної або негативної значущості для окремого індивіда, соціальної групи або суспільства в цілому, здатні служити їх інтересам і цілям [250, c. 939]. Також слід зазначити, що цінності відіграють провідну роль в об’єднанні індивідів для спільних, колективних дій; є

 

важливими у забезпеченні основи для єднання людей у нації, цивілізації чи навіть людства, оскільки це передбачає наявність деяких базових спільних

цінностей [251, с. 939].

Культурологічний аспект цінностей розробили дослідники І.Громов, Ю. Єфімов, В.Крюков, В.Швирьов, які розглядали його у зв’язку з аксіологічними уявленнями як іманентних, прихованих характеристик культур, його залученості у культурний контекст епох [98; 156; 267].

 

Соціологічне розуміння феномена „цінність” інтерпретують О. Здравомислов, О.Ручка, В.Шрейбер як здатність впливу цінності на формування соціологічного знання, його об’єктивності. Даний підхід вивчає способи ціннісної категоризації соціальних явищ, систематизує результати емпіричних досліджень цінностей, що виступають інструментом соціального

 

керування [106; 221; 272].

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/556156.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.