У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Підготовка вчителів початкової школи до реалізації процесу формування крос-культурних цінностей в учнів початкових класів

На даному етапі роботи ми прагнули створити таку систему роботи з учителями початкових класів, яка б забезпечувала ефективне формування крос-культурних цінностей у молодших школярів.

 

Формувальний етап експериментально-дослідної роботи проводився у початкових класах Сімферопольського ЗНЗ I-III ст. № 42 з кримськотатарською та українською мовами навчання (с. Камінка), Сімферопольського ЗНЗ I-IIIст.

 

37; у Джанкойському р-ні: Майський ЗНЗ I-III ст. з кримськотатарською мовою навчання, Новостепнівський ЗНЗ I-III ст. Загалом у дослідженні брали участь 307 молодших школярів, 307 батьків, 61 вчитель.

 

Як засвідчили результати констатувального експерименту, вчителі, як вихователі, потребують допомоги у питанні формування крос-культурних цінностей.

 

Ґрунтуючись на виявлених соціально-педагогічних та психологічних суперечностях і труднощах, притаманних процесу виховання крос-культурних цінностей у 1-4-х класах, а також результатах аналізу причин, помилок та упущень, було розроблено методику підготовки вчителів початкових класів до реалізації процесу формування крос-культурних цінностей в учнів початкових класів.

 

Розроблена нами програма роботи з учителями враховувала необхідність використання таких принципів:

 

- принцип послідовності, який полягав у поетапному формуванні крос-культурних цінностей;

 

- порівняльний принцип, який дав змогу визначити спільне та відмінне між українською та кримськотатарською культурами, а також засвоїти цей досвід

;

 

- принцип реалістичності, який забезпечувався зв’язком з життям та використанням змодельованих педагогічних ситуацій крос-культурної спрямованості, наближених до життя;

 

- принцип відкритості, який передбачав педагогічну творчість вчителя. Зазначені принципи організації роботи визначили шляхи реалізації

 

культурологічного підходу у формуванні крос-культурних цінностей: культуровідповідності, крос-культурності й продуктивності.

Втілення системи формування крос-культурних цінностей у початковій школі здійснювалося поетапно.

 

На когнітивному етапі вчителі (діти, батьки) отримували знання про крос-культурні цінності, особливості крос-культурних контактів, формувався інтерес та зацікавленість до цінностей своєї та іншої культур, що позначався на мотиваційно-емоційній сфері

 

Етап трансформації крос-культурних цінностей в особистісні надбання передбачав формування (в учителів, дітей, батьків) комплексу умінь і навичок, які давали змогу краще зрозуміти і усвідомити зміст крос-культурних цінностей , формували потребу в оволодінні крос-культурними цінностями, прагнення

 

74

 

використовувати знання про свою та іншу культури у власній життєдіяльності. На етапі проектування крос-культурних цінностей відпрацьовувався

 

комплекс умінь передбачення та розвитку зазначених цінностей у дітей в майбутньому. Даний етап уможливив упорядкування крос-культурних цінностей в системі соціально значущих цінностей та виокремлення їх з посеред інших цінностей, визначив багатомірність крос-культурного сприйняття, сприяв формуванню цілісного уявлення про українську та

 

кримськотатарську культури та їх взаємозв’язок.

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/556156.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.