Быстрый переход к готовым работам
|
Стратегічна компетенція як компонент іншомовної комунікативної компетенціїОдним з основних концептуальних положень Рамкової Програми У західній методиці загальновизнаним є визначення комунікативної компетенції (КК), запропоноване Д. Хаймсом [252], яке розуміється як уміння правильно та доречно використовувати мову в різноманітних ситуаціях спілкування. Російські та українські автори під КК розуміють здатність У процесі аналізу наукових джерел [63; 88; 146; 160; 168; 252] Порівняльно-зіставний аналіз даних компетенції не виявив суттєвої змістової різниці. Наприклад, А. М. Щукін визначає ІКК як: “здатність засобами мови здійснювати мовленнєву діяльність відповідно до цілей і ситуації спілкування у побутовій, навчальній, виробничій і культурній сферах життя” [224, с. 117]. ІКК за визначенням С. Ю. Ніколаєвої – це здатність успішно вирішувати завдання взаєморозуміння та взаємодії з носіями мови, яка вивчається, у відповідності до норм і культурних традицій в умовах прямого У Рамковій Програмі з німецької мови для професійного спілкування для ВНЗ України основною метою навчання німецької мови виступає розвиток у студентів ПОМКК. ПОМКК – це навички та вміння, які забезпечують кваліфіковану, професійну діяльність в приватній, суспільній, професійній Аналіз наведених понять дозволяє зробити деякі узагальнення КК, ІКК, ПОМКК:
Крім того, усі дослідники підкреслюють, що суть даних компетенцій відображає здатність успішно та безпомилково здійснювати мовленнєву діяльність як у стереотипних, так і в нестандартних ситуаціях спілкування. 1. Професійна спрямованість (професійно орієнтована комунікативна компетенція у вузькому та широкому розумінні); 2. Професійна соціально-комунікативна позиція (у залежності від сфер людського спілкування, в яких відбувається комунікація); 3. Компетенції в різних видах мовленнєвої діяльності (їх взаємозв’язок 4. Компонентний склад комунікативної компетенції (лінгвістичний, соціолінгвістичний та прагматичний компоненти). Для визначення змісту СК в процесі навчання ПОЧ, що є основним поняттям нашого дослідження нам необхідно визначити стратегічний компонент в методично еволюціонованих структурах КК, ІКК та ПОМКК та в подальшому класифікувати стратегії ПОЧ в структурі СК, що і є основними задачами даного параграфа. Для реалізації першої задачі нам необхідно розглянути наявні моделі КК, ІКК та ПОМКК. Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/buteva-valeriya-vgenivna-formuvannya-strategichnoi-kompetencii-u-studentiv-elektrotehnichnih-specia.html |
|