Быстрый переход к готовым работам
|
Стан виховання ініціативності у старшому дошкільному віці в практиці дошкільного вихованняМетою констатувального етапу педагогічного експерименту було виявлення рівня вихованості ініціативності дітей старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі. Завдання констатувального етапу експерименту передбачали: 1) визначення критеріїв вихованості ініціативності у дітей старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі; 2) визначення вихідного рівня вихованості ініціативності у дітей 6(7) років; 3) вивчення стану організаційно-педагогічної роботи з виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку в практиці закладів дошкільної освіти (ЗДО). Програмою констатувального експерименту було передбачено три напрями роботи: з дітьми експериментальної та контрольної груп, представниками родин вихованців і вихователями ЗДО. У констатувальному етапі експерименту взяли участь 338 дітей старшого дошкільного віку, які відвідують ЗДО, 412 батьків вихованців, 469 вихователів. З метою детального дослідження рівня ініціативності дітей дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі ми виокремили експериментальну групу (ЕГ), яка нараховувала 168 дітей, та контрольну групу (КГ) - 170 дітей. Робота велася в двох напрямах: визначення загальної вихованості ініціативності та виявлення ініціативності в сюжетно-рольовій грі. З метою визначення рівнів ініціативності дітей старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі нами були виокремлені показники ініціативної поведінки дітей старшого дошкільного віку, відповідно до розроблених критеріїв і методики їх виявлення. Розкрито відповідність компонентів до критеріїв ініціативності дітей старшого дошкільного віку, що відображено у таблиці 2.1. Для визначення когнітивного критеріїв дослідження ініціативності дітей старшого дошкільного віку нами було запропоновано виконання декількох завдань із ЛЕГО-конструктором: 1. На столі лежить цікава коробка з іграшкою всередині. Як ти вчиниш? (визначення активних і самостійних дій, виявлення бажання діяти). 2. У коробці знаходиться ЛЕГО і схема до конструювання гойдалки. Збери ЛЕГО за схемою (виявлення вольових зусиль, самостійності). 3. Експериментатор пропонує сконструювати будь-яку споруду з ЛЕГО без схеми (елементи новизни, активні та самостійні дії).
Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/agilyar-tukler-viktoriya-vilyamivna-vihovannya-iniciativnosti-ditey-starshogo-doshkilnogo-viku-v-sy.html |
|