У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Стан виховання ініціативності у старшому дошкільному віці в практиці дошкільного виховання

Метою констатувального етапу педагогічного експерименту було виявлення рівня вихованості ініціативності дітей старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі. Завдання констатувального етапу експерименту передбачали:         1) визначення критеріїв вихованості ініціативності у дітей

старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі; 2) визначення вихідного рівня вихованості ініціативності у дітей 6(7) років; 3) вивчення стану організаційно-педагогічної роботи з виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку в практиці закладів дошкільної освіти (ЗДО). Програмою констатувального експерименту було передбачено три напрями роботи: з дітьми експериментальної та контрольної груп, представниками родин вихованців і вихователями ЗДО.

У констатувальному етапі експерименту взяли участь 338 дітей старшого дошкільного віку, які відвідують ЗДО, 412 батьків вихованців, 469 вихователів. З метою детального дослідження рівня ініціативності дітей дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі ми виокремили експериментальну групу (ЕГ), яка нараховувала 168 дітей, та контрольну групу (КГ) - 170 дітей.

Робота велася в двох напрямах: визначення загальної вихованості ініціативності та виявлення ініціативності в сюжетно-рольовій грі.

З метою визначення рівнів ініціативності дітей старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі нами були виокремлені показники ініціативної поведінки дітей старшого дошкільного віку, відповідно до розроблених критеріїв і методики їх виявлення. Розкрито відповідність компонентів до критеріїв ініціативності дітей старшого дошкільного віку, що відображено у таблиці 2.1.

Для визначення когнітивного критеріїв дослідження ініціативності дітей старшого дошкільного віку нами було запропоновано виконання декількох завдань із ЛЕГО-конструктором:

1.    На столі лежить цікава коробка з іграшкою всередині. Як ти вчиниш? (визначення активних і самостійних дій, виявлення бажання діяти).

2.    У коробці знаходиться ЛЕГО і схема до конструювання гойдалки. Збери ЛЕГО за схемою (виявлення вольових зусиль, самостійності).

3.    Експериментатор пропонує сконструювати будь-яку споруду з ЛЕГО без схеми (елементи новизни, активні та самостійні дії).

 

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/agilyar-tukler-viktoriya-vilyamivna-vihovannya-iniciativnosti-ditey-starshogo-doshkilnogo-viku-v-sy.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.