У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Організація та методика педагогічного експерименту

Подальшим етапом нашого педагогічного дослідження став формувальний експеримент. Оскільки результати констатувального етапу експерименту продемонстрували переважно середній та низький рівень ініціативності дітей старшого дошкільного віку, ми визначили мету формувального експерименту - впровадити запропоновану методику та педагогічні умови виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі у закладах дошкільної освіти.

Ґрунтуючись на наукових дослідженнях та власному практичному досвіді ми визначили ефективні педагогічні умови, методи та форми роботи з дітьми старшого дошкільного віку, що були розкриті у попередніх розділах. Формувальний експеримент здійснювався впродовж 2016-2017 рр. у декілька етапів: підготовчий, інформаційний та творчо-діяльнісний.

Методика та педагогічні умови виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі у закладах дошкільної освіти склали основу формувального експерименту та впроваджувалися поетапно. На першому етапі була здійснена підготовча робота: проведено просвітницьку діяльність із батьками та педагогами дітей експериментальної групи щодо питань виховання ініціативності. На другому етапі відбувалося розширення та збагачення знань дітей, здійснювалась робота з формування ігрової компетенції, вихователями системно використовувалися методи, прийоми та педагогічні умови виховання ініціативності. На третьому етапі забезпечувалися умови для самостійного втілення дітьми ігрових вмінь і навичок, внесення в ігри елементів новизни, виявлення в іграх ініціативної поведінки, здійснювалось стимулювання та позитивна оцінка дорослими ініціативної поведінки дітей (Агіляр Туклер 2017j, 2019).

Наше дослідження передбачало проведення освітньої роботи у декількох напрямах: із вихователями, батьками, дітьми старшого дошкільного віку. Розкриємо детальніше зміст діяльності з впровадження методики та педагогічних умов виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовій грі у закладах дошкільної освіти.

На першому - підготовчому - етапі було виконано такі завдання: здійснити просвітницьку роботу серед батьків вихованців експериментальної групи. З цією метою було проведено:

-   консультація за темою «Виховуємо майбутню особистість»;

-    бесіди за темами: «Граємо та виховуємо дітей», «Як стати другом і порадником своїй дитині», «Добираємо іграшку для розвитку дитини»;

-   ігри та вправи: «Мозковий штурм», «Батьківська підтримка»;

-   обговорення життєвих ситуацій, перегляд відеоматеріалів.

 

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/agilyar-tukler-viktoriya-vilyamivna-vihovannya-iniciativnosti-ditey-starshogo-doshkilnogo-viku-v-sy.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.