У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Сутність поняття „професійна компетентність” та її структура

Розвиток ринкової економіки України сприяє зміні соціально - педагогічних орієнтирів у системі вищої освіти, які спрямовані на підготовку спеціалістів економічного профілю з урахуванням поточних і перспективних потреб суспільства у конкурентних спеціалістах з нестандартним мисленням, готовністю творчо застосовувати знання в різноманітних виробничих та соціальних ситуаціях. Саме ці аспекти і зумовлюють трансформування вітчизняної системи освіти.

У сучасних соціально-економічних умовах зростають вимоги до особистісних і професійних якостей спеціаліста, що забезпечують конкурентоспроможність на ринку праці, успішність у професійній самореалізації та кар’єрі. У таких умовах якісна професійна освіта має сприяти формуванню сукупності інтеграційних якостей особистості, що відображає її професійну компетентність, ціннісну орієнтацію, соціальну спрямованість, творчу професійну самореалізацію і зумовлює здатність задовольняти як особисті духовні потреби, так і потреби суспільства в цілому.

Вирішення багатьох проблем професійної самореалізації та самоствердження майбутніх спеціалістів залежить від сформованості їх професійної компетентності.

Саме на забезпечення високої якості освіти в Україні як чинника модернізації суспільства, зміцнення авторитету держави на міжнародній арені спрямовані нормативно-правові та інші державні документи в галузі освіти. Зокрема, в законі України „Про освіту” (1991 р.) [173], зазначається, що її основною метою є формування всебічно розвиненої людини як вищої цінності суспільства. У законі України „Про вищу освіту” (2002 р.) визначено, що „якість вищої освіти - сукупність якостей особистості з вищою освітою, що відображає її професійну компетентність, ціннісну орієнтацію, соціальну спрямованість і зумовлює здатність задовольняти як особисті духовні і матеріальні потреби, так і потреби суспільства” [172, с. 81]. Національна доктрина розвитку освіти (2002 р.), укази Президента України „Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні” (від 04.07.2005 р.) та „Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні” (від 20.03.2008 р.), а також інші, в яких наголошується на необхідності створення умов для розвитку, самовдосконалення та самореалізації кожної особистості впродовж життя.

Перехід до ринкових відносин, нові соціально-економічні умови розвитку України, її входження до світового співтовариства спонукають до змін в усіх сферах суспільного життя. Зокрема, реформування освіти є частиною процесів оновлення освітніх систем, пов’язаних з визначенням значимості знань як рушія суспільного добробуту та прогресу.

У цьому контексті перед вищими навчальними закладами (ВНЗ) постає відповідальне завдання - забезпечити високопрофесійну підготовку спеціалістів, здатних розв’язувати складні проблеми розбудови демократичної держави. Особливої актуальності набуває проблема управління процесом формування професійної компетентності майбутніх менеджерів організацій.

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/afanas-va-lyudmila-vasilivna-formuvannya-profesiynoi-kompetentnosti-maybutnih-menedzheriv-organizac.html

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.