Быстрый переход к готовым работам
|
Професійна компетентність майбутніх менеджерів організацій у змісті і структурі вивчення професійно орієнтованих дисциплінВ умовах інтеграції України в міжнародний освітній простір і переходу на нові освітні стандарти успішне становлення вітчизняної економічної освіти та розвиток професійної компетентності вітчизняних фахівців, зокрема менеджерів організацій, неможливі без зміни парадигми педагогічного мислення та практичної зорієнтованості. Сучасні тенденції та інтеграційні зміни у суспільному житті країни, впровадження нових концептуальних підходів, яке відбувається в рамках реформування вітчизняної системи вищої професійної освіти, ставлять перед науково-педагогічними працівниками актуальні завдання щодо підготовки конкурентоспроможних на ринку праці фахівців з високим рівнем професійної компетентності. Професійна підготовка сучасних менеджерів організацій має бути спрямована на формування й подальший розвиток їх професійної компетентності та конкурентоспроможного рівня кваліфікації, передання глибоких теоретичних знань і практичних умінь та навичок у сфері економіки. У сучасних умовах професійна підготовка спеціалістів (майбутніх менеджерів організацій) повинна здійснюватися на основі реалізації основних принципів дидактики та згідно концепцій професійного навчання. Важливим принципом є принцип науковості, який передбачає використання об’єктивних наукових фактів, що базуються на науково обґрунтованих знаннях, урахування сучасних форм організації виробництва, впровадження нової техніки та технологій. Принцип безперервності оновлення змісту професійної підготовки орієнтований на оптимізацію навчального плану, передбачаючи при цьому виключення з нього матеріалів, які мають незначну професійну значущість. Ф. Янушкович вважає важливими принципами професійної підготовки також принцип професійної діяльності, принцип обґрунтованості професійної підготовки, які означають, що підготовка майбутнього спеціаліста має передбачати оволодіння певною професійною діяльністю [227]. Ми вважаємо, що ці принципи відображені у змісті принципу відповідності професійної підготовки вимогам виробництва, тому не розглядаємо їх. Принцип оптимізації процесу професійної підготовки передбачає досягнення цілей підготовки з мінімальними затратами сил. Критеріями оптимальності є оптимальні витрати часу та висока якість професійної підготовки. Цей принцип спрямовує на реалізацію суттєвих закономірностей оволодіння знаннями, вміннями та навичками. Принцип якості оцінки результатів навчальної роботи, критерієм якого є ступінь досягнення передбачуваних цілей. Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/afanas-va-lyudmila-vasilivna-formuvannya-profesiynoi-kompetentnosti-maybutnih-menedzheriv-organizac.html |
|