У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Рада з прав людини у системі допоміжних органів Генеральної Асамблеї ООН з дотримання прав людини

Порядок створення органів міжнародної організації відносять у теорії міжнародного права до питань, що регулюються принципами, притаманними виключно праву міжнародних організацій. Зокрема, до складових цього принципу відносять справедливе географічне представництво, специфічність інтересів, рівне представництво груп держав з інтересами, що збігаються, політичне представництво[1]. Отже, створення органів міжнародної організації не є другорядним питанням і завжди перебуває під прискіпливою увагою держав. Водночас створення допоміжних органів для багатьох міжнародних організацій стало звичайною практикою. В ООН така практика поширена серед головних органів ООН, але в переважній більшості випадків допоміжні органи створюються за рішеннями Генеральної Асамблеї, Ради Безпеки, Економічної і соціальної ради. Саме ці головні органи ООН у подальшому координують діяльність допоміжних органів, заслуховують доповіді, виносять свої рекомендації. Допоміжні органи створюються зазвичай з повноваженнями в межах статутної компетенції головних органів. У свою чергу, допоміжні органи також можуть створювати власні допоміжні органи. Як наслідок, система органів ООН є достатньо складною і розгалуженою.

Згідно зі ст. 7 Статуту ООН всі органи Організації поділяються на дві групи: головні органи і допоміжні органи. У свою чергу, відповідно до п. 2 ст. 7 необхідні допоміжні органи можуть засновуватися відповідно до Статуту ООН. Сама необхідність створення допоміжних органів в ООН пояснюється децентралізацією їх повноважень, що повинно мінімізувати конфлікт компетенцій головних органів та сприяти найбільш повноцінній реалізації власної компетенції[2]. При цьому слід звернути увагу на те, що термін «допоміжний орган» зустрічається не лише у ст. 7 Статуту, а загалом у п’ти статтях Статуту ООН (статті 7 (п. 2), 8, 22, 29 і 68). Однак, як зазначає К. А. Бекяшев, не всі з цих статей Статуту ООН можуть бути правовою підставою для створення допоміжних органів ООН: окрім ст. 7 «правомірність створення таких органів випливає також зі статей 22, 29, 68 Статуту ООН. Зазначені статті підкреслюють, що такі органи створюються головними органами для здійснення ними своїх функцій»[3]. Д. Саруши називає дві ключові умови правомірності існування таких органів за статутом ООН: головний орган ООН повинен створити і лишати орган під своїм контролем[4]. Стаття 8, хоча і згадує про допоміжні органи, але наголошує на справедливому гендерному представництві в них.

 

[1] Міжнародне право. Основні галузі : підручник / за ред. В. Г. Буткевича. – К. : Либідь, 2004. – С. 113.

[2] Paulsson L. Delegation of powers to United Nations Subsidiary organs [Електронний ресурс] / L. Paulsson. – University of Lund, 2004. – Р. 8. – Режим доступу: http://lup.lub.lu.se/luur/download?func=downloadFile& recordOId=1561106&fileOId=1565528.

[3] Бекяшев К. А. Международное публичное право / К. А. Бекяшев. – М. : Проспект, 2003. – С. 324.

[4] Sarooshi D. The Legal Framework Governing United Nations Subsidiary Organs / D. Sarooshi // The British Year Book of International Law, 1996. – Oxford University Press, 1997. – Р. 416.

Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/en/catalog/view/asiryan-syuzanna-rafikivna-rada-oon-z-prav-lyudini-instituciyno-organizaciyniy-aspekt.html

 

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.