У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Психологія реклами. Темперамент
Количество страниц 34
ВУЗ Київський гуманітарний інститут
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП3
1. ХАРАКТЕР ВІДНОШЕННЯ ДО ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ РЕКЛАМИ ЗАЛЕЖНО ВІД ТЕМПЕРАМЕНТУ 5
1.1. Психологія реклами 5
1.1. 1. Визначення й поняття реклами. Особливості телевізійної реклами 5
1.1.2. Психологія реклами: основні проблеми, завдання й значення 7
1.2. Поняття відношення в психології. Фактори, що впливають на відношення до реклами 10
1.2.1. Поняття відношення в психології 10
1.2.2. Відношення до реклами в сучасному суспільстві 12
1.2.3. Фактори, що впливають на формування відношення до реклами 13
1.3. Темперамент. Основні типи темпераменту 17
1.3.1. Поняття темпераменту 17
1.3.2. Психологічна характеристика основних типів темпераменту 18
1.3.3. Модель типів темпераменту Г. Айзенка 21
2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ЗАЛЕЖНОСТІ ХАРАКТЕРУ ВІДНОШЕННЯ ДО РЕКЛАМИ ВІД ТЕМПЕРАМЕНТУ 24
2.1. Дослідження типів темпераменту 24
2.2. Вивчення відношення до реклами 26
2.3. Дослідження співвідношення темпераменту й відношення до реклами 27
ВИСНОВОК 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТОК 34
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.