У нас уже
17884
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Технологія діяльності туристського підприємства в процесі формування нового туру "Дніпровськими козацькими шляхами”
Количество страниц
37
ВУЗ
КУТЕП
Год сдачи
2010
Содержание
Зміст
ВСТУП6
I ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Базова характеристика туристського підприємства 7
1.2. Структура управління туристським підприємством:
1.2.1. Організаційна структура управління підприємством
1.2.2. Посадові інструкції працівників туристичного підприємства 13
II ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ НОВОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ
2.1. Розробка ідеї туру 14
2.2. Головні аспекти процесу пошуку та відбору партнерів та підприємств - постачальників послуг 15
2.3. Формування основного та додаткового комплексів послуг 15
2.4. Експериментальна перевірка туру
III ТЕХНОЛОГІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ПРИ ФОРМУВАННІ НОВОГО ТУР МАРШРУТУ
3.1. Загальна характеристика визначеного туру за його спрямуванням 19
3.2. Обґрунтування вибору пунктів нового маршруту
3.3. Розробка схеми маршруту 20
3.4. Визначення програмного забезпечення нового туру у відповідності до визначеної тематики 21
3.6. Підготовка інформаційно-методичного та рекламного забезпечення туру (складання програми перебування, технологічної картки маршруту, графіку завантаження туристського підприємства, інформаційного листка до путівки туристської подорожі; проведення розрахунку вартості туру; підготовка прикладів рекламного матеріалу) 22
IV ОСОБЛИВОСТІ ТУХНОЛОГІЇ ТУРИСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ РОЗРОБЛЕНОГО ТУРУ
4.1. Визначення каналів збуту нового туру 27
4.2. Особливості реалізації розробленого туру за участі посередника 29
4.2.1. Підготовка агентських угод
4.3. Особливості реалізації розробленого туру туристу 30
4.3.2. Визначення умов угоди на туристське обслуговування 31
4.4. Технологія бронювання туристських послуг відповідно до програми туру (підготувати листи-замовлення)
4.5. Оформлення страхових полюсів 32
4.6. Підготовка ваучерів 33
4.7. Технологія туристських процедур (туристські формальності) при здійсненні туристської подорожі 36
ВИСНОВКИ 37
Список литературы
Список Літератури:
1. Дурович А. П. Реклама в туризме. - Минск, 2001. С.7.
2. Дурович А. П. Реклама в туризме. - С.35–37.
3. Кириллов А. Т., Маслова Е. В. Реклама в туризме. - СПб., 2002. - С.20.
4. Вояж. - 1996–1997. - № 6.
5. Сэндидж Ч., Фрайбургер В., Ротцал К. Реклама: теория и практика. - М.,1989. - С.57.
6. Толтурис С. От рекламы до иска // Туризм. Практика, проблемы, перспективы. - 2002. - №8. - С.12.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
11.10.24
Сучасний документальний театр: новий тип сценічної репрезентації
11.10.24
Вербатім–наративи в контексті сучасної «Нової драми» і документального театру
11.10.24
«Нова драма» в умовах відновлення документалізму в театральній постдраматичній культурі нестабільного типу
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.