У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Інформаційні технології у готельному господарстві
Количество страниц 46
ВУЗ КНТЕУ
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП…………………………………………………………………… 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти інформаційного обслуговування в підприємствах готельного господарства
1.1 Сутність інформації та інформаційних технологій ……………....... 5
1.2 Роль інформаційних технологій у роботі готелю …………….......... 8
1.3 Інформаційний центр у готельному комплексі ………………….... 11


РОЗДІЛ 2. Аналіз організації інформаційного обслуговування в готелі «Президент-готель «Київський»
2.1 Загальна характеристика готелю «Президент-готель «Київський» ……………………….. ………………………………………………..16
2.2 Організація роботи інформаційного центру в готелі «Президент-готель «Київський» …………………………………………………. 20


РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення роботи інформаційного центру в готелі «Президент-готель «Київський»
3.1 Напрямки покращення якості надання інформаційних послуг…...24
3.2 Вдосконалення технології збору та систематизації інформації … 31


ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………………….. 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….38
ДОДАТКИ………………………………………………………………………. 41
Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. ППроро захист інформації в автоматизованих системах: Закон України від 5 лип. 1994 р. // Відомості ВРУ. – 1994.– № 31. – Ст. 286.
2. Мельник О.П. Удосконалення управління готельним господарством: Автореферат дис ... канд. екон. наук // 08.06.02. – підприємництво, менеджмент та маркетинг. – К.: КДТЕУ, 1998. – 20 с.;
3. Байлик С.И. Гостиничное хозяйство. Организация, управление, обслуживание: Учеб. пособие для студ. вузов. – К.: Вира-Р, 2002. – 250 с.;
4. Байлик С.И. Гостиничное хозяйство. Проблемы, перспективы, сертификация: Учеб. пособие для студ. вузов. – К.: Вира-Р, 2001. – 208 с.;
5. Бойко М.Г., Гопкало Л.М. Організація готельного господарства: Підручник для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. – К.: КНТЕУ, 2006. – 447 с.;
6. Бойко М.Г., Гопкало Л.М. Організація готельного господарства: Практикум // Культура готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – К.: КНТЕУ, 2008. – 58 с.;
7. Желени М. Информационные технологии в бизнесе. – СПб.: Питер, 2002. – 16 с.;
8. Лук’янова Л.Г. Уніфіковані технології готельних послуг: Навч. посіб. – К.: Вища школа, 2001. – 237 с.;
9. Ляпина И.Ю. Организация и технология гостиничного обслуживания: Учебник для профессионального образования. – М.: ПрофОбрИздат, 2001. – 208 с.;
10. Майорів С.І. Інформаційний бізнес: комерційне поширення і маркетинг. – М.: Фінанси і статистика, 2000. – 128 с.
11. Мунін Г.У., Змійов А.О, Зінов’єв Г.О., Самарцев Є.В., Гац О.О, Максимець К.П., Роглєв Х.Й. Управління сучасним готельним комплексом: Навч. посіб. / За ред. С.І. Дорогунцова. – К.: Ліра – К, 2005. – 520 с.;
12. Роглєв Х.Й. Основи готельного менеджменту: Навч. посіб. – К.: Кондор, 2005. 408 с.;
13. Родіонов І.І. Інформаційні ресурси для підприємців. – М.: Електронні знання, 1994. – 173 с.;
14. Родіонов І.І. Світовий ринок електронної інформації для підприємців. – М.: Електронні знання, 1992. – 156 с.;
15. Филип Э., Томас В., Вдребезги С.: Новая информационная экономика и трансформация бизнес-стратегий. – М.: ИД «Секрет фирмы», 2005. – 23 с.;
16. Хаксевер К., Рендер Б. Управление и организация в сфере услуг. Теория и практика / Пер. с англ. / – СПб.: Питер, 2002. – 752 с.;
17. Гавриш К. Интерактивные системы гостиничного телевидения // Гостиничный бизнес. – 2007. - №3. – С.46-47.;
18. Ефимов В. Об управлении качеством гостиничных услуг // Гостиничный бизнес. – 2002. -№3. С. 56-58.;
19. Левтеров А. Современное интерактивное гостиничное телевидение. Экзотика или насущная необходимость? // Гостиничный бизнес. – 2007. - №1. – С. 46-48.;
20. Лисяков Ю. Современные информационные технологии – максимальная эффективность работы гостиницы // Гостиничный бизнес. – 2000. - №1. – С. 41-42.;
21. Непіт Ю. Готельні приймачі інтерактивного телебачення // Гостиничный бизнес. – 2007. - №1. – С. 46-48.;
22. Самарцев Е. Управления знаниями персонала // Гостиничный бизнес. – 2008. - №2. – С. 70-73.;
23. Федічкіна О.І., Струневич Л.Ж. Використання сучасних інформаційних технологій у вирішенні завдань готельного господарства // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. – К.: КНТЕУ, 2002. – 208 с.;
24. Штенгелова К. Автоматические системы управления гомтиницы // Гостиничный бизнес. – 2007. - №3. – С. 42-43.;
25. http://www.libra-russia.com/products/epms/
26. http://www.libra-russia.com/products/core/
27.http://www.president-hotel.com.ua/
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.