У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Теоретичні основи організаційних структур маркетингу. Основні типи організаційних структур маркетингу комерційного банку
Количество страниц 16
ВУЗ КНЭУ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 18104.doc 
Содержание Зміст

Вступ 3
1. Теоретичні основи організаційних структур маркетингу 4
1.1. Функціональна організаційна структура 4
1.2. Продуктова організаційна структура 5
1.3. Ринкова організаційна структура 6
1.4. Організаційна структура з орієнтацією на клієнта 7
1.5. Регіональна організаційна структура 8
1.6. Матрична організаційна структура 9
2. Основні типи організаційних структур маркетингу комерційного банку 11
Висновки 13
Література 14



Вступ

Досягнення цілей підприємства залежить в основному від трьох чинників: вибраної стратегії, організаційної структури й ефективності функціонування цієї структури.
Маркетингова структура має вирішальне значення для успішної реалізації концепції маркетингу. Для організації маркетингу не існує універсальної схеми. Відділи маркетингу можуть бути створені на різних основах. Кожне підприємство створює відділ маркетингу з таким розрахунком, щоб він найкраще сприяв досягненню маркетингових цілей – виявленню незадоволеного споживчого попиту, розширення діяльності, пошук нових сегментів ринку. Водночас маркетингові структури великою мірою залежать від розміру ресурсів підприємства, специфіки продукції, що випускається, ринків, на яких продукція реалізується, від структури управління підприємством, яка вже склалася.
Існує велика кількість варіантів організаційних структур маркетингу. Усіх їх можна звести до таких орієнтацій:
­ за функціями;
­ за товарами;
­ за ринками;
­ за регіонами.
Існують також функціонально-продуктові, функціонально-ринкові, продуктово-ринкові, функціонально-продуктово-ринкові.
Список литературы Висновки

Розрізняють декілька типів організаційних структур маркетингу на підприємстві:
­ функціональну;
­ продуктову;
­ ринкову;
­ організаційна;
­ регіональна.
Крім базових типів організаційних структур, використовується також поєднання цих структур:
­ функціонально-товарна структура;
­ функціонально-регіональна структура;
­ товарно-регіональна структура.
Структура має вигляд матриці, звідси й назва структури – матрична. Кожен елемент матриці має подвійну підпорядкованість.
Матрична структура може бути ефективна при широкій номенклатурі продуктів і великій кількості ринків, а також при виведенні нового товару на ринок. Основна перевага матричної структури управління – можливість швидкої адаптації до змін зовнішнього середовища.
Організація служби маркетингу комерційного банку визначається типом його організаційної структури та обраною стратегією розвитку. Найбільш типовими можна вважати такі варіанти організації маркетингових служб комерційного банку:
­ функціональна організація;
­ організація за продуктовою ознакою;
­ організація за географічним принципом.
Дослідження організації маркетингу в комерційномц банку Приватбанк показало, що функції маркетингу є інтегрованими в структуру банку і представляються директором з маркетингу. Подальша організація служби маркетингу є функціональною, лінійною.
Функціональна організація маркетингових служб є найбільш поширеною серед дрібних і середніх банків з відносно обмеженою географією діяльності.

Література

1. Басовский Л.Е. Маркетинг. Курс лекций. (Серия: "Высшее образование") //Басовский Л.Е. – ИНФРА, 2006. – 219 с.
2. Блайт Дж. Основы маркетинга: Пер. со 2-го англ.изд. – К.: Знання-Пресс, 2003. – 493 с.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра, 2002. – 712 с.
4. Герасимчук В. Г. Стратегічне управління підприємством: графічне моделювання. – К.: КНЕУ, 2000.
5. Котлер Ф., Келлер К.Л. Маркетинг менеджмент. 12-е изд. – СПб: Питер, 2006. – 816 с.
6. Маркетинг/ Под ред. М.Бейкера. – СПб.: Питер, 2002. – 1200 c.
7. Маркетинг: теория, методика, практика: Учебное пособие.// Бронникова Т.С. – ГРИФ, 2007. – 208 с.
8. Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг: Учебн. – М.: Бизнес – школа "Интел-Синтез", 2002. – 640 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100
Скачать бесплатно 18104.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.